Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 29

Topic: Forum Spotlights

  1. #1

    Forum Spotlights

    Issue; Als je hier zo rondneust in de dagboeken, kom je best vaak het issue 'camera-angst' tegen. Er zijn nogal wat mensen die niet zichzelf zijn voor de camera. Lastig als je graag je audition wil laten filmen, waar je toch graag jezelf wilt laten zien.

    Idee; Ons eigen 'Forumleden Savvy Spotlights'-hoekje. Ieder die graag aan zijn camera-angst werken wil, of gewoon graag laat zien wat hij kan, maakt een spotlight, filmt dat en deelt dat met het forum. Niet om tips ed daarop te ontvangen (tenzij gewenst) maar gewoon om aan het idee te werken dat gefilmd worden en dat delen leuk is. Daarbij zijn Spotlights natuurlijk leuk om je eigen vooruitgang bij te houden, minder 'formeel' dan auditions én is het interessant om een spotlight in elkaar te draaien.

    Wat is een Savvy Spotlight?
    In een Savvy Spotlight laat je, op muziek, in zo'n 5 tot 10 minuten zien wat jij en je paard kunnen (goed in zijn) Typ op YouTube 'savvy spotlight' in, en je krijgt een heleboel voorbeelden.

    Tevens is het natuurlijk een leuk visitekaartje voor het NH-forum, we zouden bv ons eigen YouTubeChannel met ForumSpotlights kunnen volgooien.

  2. #2
    Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    40
    Berichten
    4.875

    Re:Forum Spotlights

    Super idee weer, Nienke!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

    www.dealindreams.nl - realise your dreams!

  3. #3
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Forum Spotlights

    5 tot 10 minuten vind ik erg lang voor een bewerkte film. Laten we max 3 minuten doen. Anders demotiveert het mij (en ik denk dan ook anderen) om het te kijken

  4. #4
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re:Forum Spotlights

    Leuk idee Nienke!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  5. #5

    Re:Forum Spotlights

    Geniaal idee!
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

  6. #6
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Forum Spotlights

    Ik vind het een pracht-idee, Nienke!

    Eens met San, wat betreft 3-minuten-filmpjes.

    En idd, leuke reclame voor het forum.
    Een NH-forumtube is wat onhandig, want dan moet de inlog ook bij iedereen bekend zijn.

    Wat wel goed werkt: bij elk filmpje 'NHForum' vermelden als keyword, dan worden ze aan elkaar gelinkt.
    Er kan evt nog 'NHforum spotlight van...' in de titel ofzo.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #7
    Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Locatie
    De Veluwe!
    Leeftijd
    39
    Berichten
    5.419

    Re:Forum Spotlights

    Of mensen sturen het bewerkte filmpje naar 1 of meerdere mensen die de inlog weten, bijv. de moderators maar dat zal best veel tijd kosten als iedereen enthousiast meedenkt
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

  8. #8

    Re:Forum Spotlights

    Leuk idee!!
    3 minuten kijk ik meestal wel, 5 of meer zelden

    Gewoon zelf met zo'n keyword uploaden lijkt me het handigst en werkt ook goed, toch?

    Leuk!!

    May the horse be with you!

  9. #9
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re:Forum Spotlights

    Leuk! en vooral ook als de filmpjes inderdaad niet langer zijn dan 3 minuten.. dan is de kans een pak groter dat ik ze ga bekijken!

  10. #10

    Re:Forum Spotlights

    ja leuk!
    ik wordt echt nooit gefilmd, maar wel een keer tijdens het zomerkamp (Eveline, heb jij dat filmpje nog ergens? ) en toen ook tijdens liberty wat ik al niet zo vaak doe. Merkte inderdaad dat ik er wat ongemakkelijk en gehaast van werd!
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  11. #11
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Forum Spotlights

    Wat een gaaf idee. Ik probeer al eens per maand te filmen en terug te kijken, puur om mijn camera-angst weg te werken. Zal de camera meenemen deze week, eens kijken of ik iets leuks op film kan krijgen
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  12. #12

    Re:Forum Spotlights

    Fijn dat jullie het leuk vinden
    Ernstig eens met de 3min, ik dacht dat ik de enige was die niet zo lang kijken kan

    Misschien een apart forumhoekje maken?

  13. #13
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Forum Spotlights

    Ik heb wel een oplossing voor het youtube probleem.

    Als je een account hebt op youtube(dat zou dus bijvoorbeeld NHFORUM kunnen heten). Dan kan is het normaal zo dat de door jou upgeloade filmpjes in je afspeellijst komen.

    Je kan ook instellen dat je favorieten ook in de afspeellijst worden weergegeven.
    Als diegene die dat youtubeaccount beheert alle NHforum filmpjes als favoriet zet krijg je een afspeellijst met alle filmpjes van de forumleden.

    Ik wil me best aanmelden om het youtube acount te beheren maar ik denk dat dat handiger is als een aantal van de moddies dat doen.

  14. #14
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.815

    Re:Forum Spotlights

    Leuk idee! Vooral de 3 minuten vind ik Ik kijk lange filmpjes meestal niet helemaal af (dan moeten er wel hele leuke dingen te zien zijn)
    Ik heb zelf geen camera, dus of ik ooit zelf een filmpje er op zal zetten weet ik niet, maar het is ook erg leuk om jullie filmpjes te kijken!
    A lot of people talk to horses, not many listen

  15. #15
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Forum Spotlights

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
    Ik heb wel een oplossing voor het youtube probleem.

    Als je een account hebt op youtube(dat zou dus bijvoorbeeld NHFORUM kunnen heten). Dan kan is het normaal zo dat de door jou upgeloade filmpjes in je afspeellijst komen.

    Je kan ook instellen dat je favorieten ook in de afspeellijst worden weergegeven.
    Als diegene die dat youtubeaccount beheert alle NHforum filmpjes als favoriet zet krijg je een afspeellijst met alle filmpjes van de forumleden.
    Ohhh, dat is een slim idee . Dan heb ik dat NHForum-account niet voor niets aangemaakt
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •