Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 54 van de 54

Topic: Ervaring "slowfeeders"??

  1. #46
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    Ziet er goed uit Marjo,nadeel alleen van een net vindt ik dan toch dat er nog zoveel onderligt wat alle kanten opwaait als er wind is.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #47
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    Haidi dan eten jouw paardjes aardig wat halve of hele baal per nacht, een half pakje hooi is het rantsoen van mijn e-pony per 24 uur.
    Wat ik mij afvraag zo in de bak, gaan die netten niet snel stuk door al dat getrek en gepluk?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  3. #48

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Haidi dan eten jouw paardjes aardig wat halve of hele baal per nacht, een half pakje hooi is het rantsoen van mijn e-pony per 24 uur.
    Wat ik mij afvraag zo in de bak, gaan die netten niet snel stuk door al dat getrek en gepluk?
    in de winter wordt hier ruim 32kg hooi per paard gegeten... en ze staan zeker niet dik hier, helaas soms....

    netten kunnen het getrek en gepor makkelijk aan, ben heeeeel tevreden hierover. Nog geen kapotte netten
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

    kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

  4. #49
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    Nee, hier ook geen last van kapotte netten (heb die van hooinet.nl) ze zijn goed stevig. Het grote net in de ruif buiten doet nu 1 1/2 jaar dienst, daar begint hier en daar wel wat stuk te gaan. Denk dat die over een paar maanden ga vervangen. Net in de box doet het nog perfect, maar daar heb ik er meerdere van, en wissel dat af. Die zijn nog helemaal heel.
    Mooie cosntructies dames!! Dat klimrek van Marjo vind ik leuk! Hoe hoog is dat? Het lijkt best hoog, maar dat vertekend misschien?

  5. #50
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Haidi dan eten jouw paardjes aardig wat halve of hele baal per nacht, een half pakje hooi is het rantsoen van mijn e-pony per 24 uur.
    Wat ik mij afvraag zo in de bak, gaan die netten niet snel stuk door al dat getrek en gepluk?
    Ik heb ook zo'n net, en dat hangt binnen. Binnen een paar dagen hadden ze hier al grote gaten ingetrokken.
    Ik maak me er niet meer druk om, zie het nu als een manier van netjes voeren, zonder veel rommel op de grond. Het concept slowfeeder heb ik losgelaten.

  6. #51

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    ook onze netten zijn van hooinet.nl en niets stuk....

    mij gaat het ook niet echt om slow feeding maar eerder over het feit dat hun hooi netjes blijft en savonds in de stallingen geen 4 x moeten gaan bijgeven om dan nooit te weten of ze daadwerkelijk voldoende hebben of om tot het besef te komen dat ze op een volledige baal gemest en geplast hebben
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

    kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

  7. #52

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    whoopie ik vind het heerlijk dat er dus zoveel onder ligt, daardoor word de grond geen maan landschap.

    ik heb het net nu verplaatst. ik vind het voeren heerlijk.

  8. #53

    Slowfeeder filmpjes: www.zeldenrusthaystack.nl


    Hier 2 filmpjes, de eerste ( erg kort, excuses) van onze hooikliko's welke wij opde pensionstal op de paddocks gebruiken, en het tweede filmpje is het hooikussen in gebruik, deze gebruiken wij s'nachts op stal. we hebben ze in mazen van 3 x 3 en 4,5 x 4,5 cm. Zelf gebruiken we 4,5 cm, maar de 3 cm vertraagd aanzienlijk.
    Voor degene die geen zin in zelf knutselen hebben, we verkopen ze ook in onze winkel, evenals de littleBit slowfeeders van PKC.
    Hooikliko ( 59.95)
    http://www.youtube.com/embed/M6DbzuzMkIk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>]<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/M6DbzuzMkIk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/url]

    Hooikussen ( v.a. 28.50) in het filmpje maaswijdte 4,5 cm
    <iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/NmZBqq87NTk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

  9. #54
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2007
    Locatie
    Noordoostpolder
    Berichten
    846

    Re:Ervaring "slowfeeders"??

    Ik doe het zo:




Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •