bij mijn paard werden de summerfit - en AURA koeken ook als negatief gependeld met de biosensor door Steffi v.d. Laarse, de LIGA brokjes echter niet, dus die krijgt hij nu
bij mijn paard werden de summerfit - en AURA koeken ook als negatief gependeld met de biosensor door Steffi v.d. Laarse, de LIGA brokjes echter niet, dus die krijgt hij nu
Kan iemand mij vertellen hoe een biosensor werkt?
een biosensor werkt precies zoals een pendel
Oke, en die kan dus aangeven welk voedsel positief en negatief voor een paard kan worden ervaren? En dat dan door de bewegingen die de pendel ofzo gaat maken? *Kan het zich niet zo goed voorstellen allemaal*
ja, als de pendel of biosensor verbinding tussen paard (of mens, kat, hond whatever) en het voedsel maakt, is het voedsel geschikt, als het de weg afsnijdt, is het voedsel niet geschikt.
Je kan er nog veel meer mee,maar dat is hier niet relevant
Oh dat was ZOOOOOOO mooi: de biosensor tussen Suus en mij: echt keihard ZWIEP ZWIEP ZWIEP (tussen ons, niet afsluitend maar verbindend). Was echt prachtig.
May the horse be with you!
Ik wist niet dat het ook met levende wezens onderling kon?
Het was trouwens wel grappig, ze had een pindarotsje bij iemand doorgemeten en dat was nog positief ook!
Met dat probleem zit ik nou ookOorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
Ik zou ze graag willen voeren, alleen heb ik geen idee waar ik ze vandaan moet halen
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Bestellen bij Divoza!
Dan sturen ze ze naar je op.
Ik kan het niet vinden op de site![]()
oh, dan is het vast alleen in de winkel verkrijgbaar
Heb jij een divoza-klantenkaart? Dan kan ik het de volgende keer als ik daar ben bestellen en op jouw naam laten opsturenbetaal je niet eens verzendkosten
![]()
Ja die heb ik! Zou je dat willen? Super! Heb je dan een klantennummer nodig ofzo?
jep, een klantnummer is voldoende, dan hebben ze gelijk al je adres gegevens![]()
nr. 436512, Adham F
Alvast bedankt!
Zo, nu kan iedereen misbruik maken van jouw nummer
hihihi
Neehoor, je kunt alleen bestellen als je direct betaald. Ik kan nog niet precies zeggen wanneer ik erheen ga, maar de eerstvolgende keer bij de Div zal ik de summerfit voor je bestellen. Gelijk maar 100 doen? Met 100% korting?![]()
Bladwijzers