Ja, Kapelle is weer prima! Ik pb je zo even m'n mobiele nummerOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Ja, Kapelle is weer prima! Ik pb je zo even m'n mobiele nummerOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ja, hier ook dezelfde vraag.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Nee er heeft een oproepje hier op het forum voor gestaan![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Anna heeft een tijdje terug hier op het forum een oproep gezet. Maar zoals Nienke zegt: je moet wel lid zijn van de savvy club om mee te kunnen doenOorspronkelijk Geplaatst door ali
Ik heb zojuist bedankt voor de eer om deel te nemen aan het Parelli demo team.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
@Saar: kun je vertellen waarom?
Ik heb een persoonlijke afweging van mijn prioriteiten gemaaktKan hier wel uitleggen waarom, maar dan stap je niet objectief in de meeting. Denk dat iedereen z'n eigen keuze moet maken, vandaar dat ik daar op dit moment liever niet op in ga.
Ik heb dit nog even specifiek gevraagd vandaag en het idee van niveau's is juist dat ze het dynamisch willen. Dus van level 1 en verder omhoog.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
De mensen die niet direct uitgenodigd zijn blijven wel 'bewaard'. Het idee is waarschijnlijk om het demoteam uiteindelijk groter te maken als dit mogelijk en nodig is.
Daarnaast voor als er mensen niet (meer) meedoen.
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ah, tnx for asking!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Het was een gezellige bijeenkomst
Op 1 student en 1 stagaire na, waren er allemaal forumleden![]()
Verkapte forummeetingIedereen enthousiast over de plannen?
Sja, plannen, zoveel is er nog niet. Maar de opzet is leuk, vooral dat inbreng van iedereen welkom is![]()
Ohja, het Forumdemoteam. Snel even wat nieuw leven in blazen![]()
Bladwijzers