Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: L1 stijgeren bij driving-game

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

L1 stijgeren bij driving-game

ik heb gister mijn eerste les Nh gehad van Eveline (echt heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar), alleen toen ik haar bij de driving game achterwaarts wilde laten lopen kwam ze stijgerend op me af toen ik haar tegen haar borst tikte met de stick. Toen heeft Eveline het overgenomen en haar rontjes laten lopen waarbij ze ondertussen gemikt probeerde te bokken naar haar helemaal geen respect dus!

nu probeerde ik het vanmiddag ook maar weer stijgerder ze en toen ben ik er maar mee gestopt want ik had er geen prettig gevoel bij, ik weet dat stoppen ook niet goed is maar ik wist ook niet wat ik er mee aan moest. Voor de rest is ze heel rustig en heeft ze meer aandacht voor het gras dan mij. Misschien dat jullie wat tips voor mij hebben om haar wat meer respect voor mij te laten krijgen.

groetjes elianne

ps; beginners tips zijn ook heel welkom, ben er serieus mee bezig.
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: L1 stijgeren bij driving-game

Wat heb je gedaan nadat ze steigerde? Ben je terug gegaan naar porcupine game achterwaarts? Want zolang porcupine game nog niet goed bevestigd is (wat het gister met die les namelijk ook nog niet helemaal was) is het nog niet verstandig om verder te gaan naar driving.

Shakira is wel echt een haflinger
    Als ze met driving game naar je toe komt, dus tegen de druk in, probeer haar dan met de 'blocks' op afstand te houden (zie je L1 pack)
    Verder vooral een effectieve fase 4 vinden.

Dat rondjes lopen deed ze meestal NAdat ze eindelijk voor een effectieve fase 4 een stapje achteruit ging. Daarbij ging ze ook woest met haar hoofd schudden, om duidelijk te maken dat ze het er helemaal niet mee eens was.

Denk om je eigen veiligheid en oefen de driving-game vanaf een ruime afstand (met je stick dus) maar zorg eerst dat porcupine goed gaat.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

nadat ze steigerde ben ik de driving game maar dan bij de achterbenen gaan doen geloof ik. Morgen ga ik eerst de porcupine game goed doen met druk op haar neus. pas als dat er in zit gehamert mag ik dus pas verder.

met blocks bedoel je een ritmsiche beweging met bijvoorbeeld je elleboog toch?

ik houd het denk maar even bij de porcupine game en over een paar weken ben je weer heel erg welkom denk ik, hoe was het trouwens in rosmalen, kun je dat maybe combineren met mij of heb je het er niet over gehad?

bedankt voor je tips ik ga morgen meteen weer aan de slag.
    The darkest hour is befor it get light!!!

niet een paar weken porcupine gaan oefenen hoor....dat gaat je paardje heeeeeeeeeeeeeeeel erg saai vinden! probeer te kijken naar wat je paard aangeeft en probeer daar de oefeningen aan aan te passen. succes!

Bladwijzers

Forum Rechten