Ik vind het ook niet duur voor wat je krijgt, want dat je kwaliteit krijgt, dat geloof ik.
Ik héb het geld alleen momenteel niet. Vind het ook echt jammer zeg!
Ik vind het ook niet duur voor wat je krijgt, want dat je kwaliteit krijgt, dat geloof ik.
Ik héb het geld alleen momenteel niet. Vind het ook echt jammer zeg!
@Aletta: ik woon in Amersfoort.
Ik kan de hele maandag, geen voorkeur voor een tijd.
Kunnen we nog iets creatiefs verzinnen met de reiskosten van Anna?
Zodat het voor iedereen betaalbaar blijft?![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
@Ronja, Aletta en Ilian: ik brainstorm (met mezelf)over de mogelijkheden om het toch MET jullie door te laten gaan.
Indien jullie nog steeds interesse hebben, welk bedrag is wel haalbaar voor jullie?
Mag ook per pb natuurlijk.![]()
Ah weet je, ik vond 50,- al best veel voor alleen theorie, maar snapte het wel ivm bakhuur. En annemiek zei dat het dat zó waard was, dus oké.. had alleen niet verwacht dat het bij iemand thuis, met minder demo paarden dúúrder zou zijn! Ik snap de verklaring hoor, met reiskosten. Maar combi van minder praktijkpaarden én hogere kosten maakt het voor mij niet zo aantrekkelijk meer, sorry!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Stomme vraag, maar is het niet zo dat hoe meer er komen, hoe goedkoper het is?
Tijd van theorie/lesgeven blijft hetzelfde. Waarom is er een vast bedrag per persoon?
Lijkt me wel een verschil als er vijf mensen komen is dat 250 euro, als er tien komen, dan komt er ineens 500 euro binnen.
Reiskosten lijkt me logisch die te verdelen.
Mij lijkt de workshop interessant, daarom lees ik ook mee.
Van twee kanten is het voor mij nog lastig, ik weet niet of ik vervoer heb.
Maar 75 euro is voor mij als student ook gewoon teveel. Dus toen haakte ik direct af.![]()
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Helemaal geen domme vraag, ik ben op dezelfde manier aan het rekenen geslagen.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
![]()
Helemaal geen sorry nodig hoor, Il.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Bedankt voor je toelichting.![]()
same here, helaas helaas!had gehoopt dat het goedkoper zou worden dan die 50, omdat dat even geopperd werd.
maar toch heel veel plezier voor wie gaat, zal vast en zeker een leerzaam dagje worden.
volgende keer ben ik hopelijk wel van de partij!
Leven is het meervoud van lef.
Oh jee. Sorry, maar dat vind ik ook wel erg veel worden voor een min of meer theoriedag.
Eerlijk gezegd.
Pfft lastig he, zo iets even organiseren?
May the horse be with you!
Nou lieve mensen.....ik vind ver weg wonen inmiddels ook stom
Dus we gaan dit volgend jaar rustig opnieuw plannen zonder mallotige reiskosten en dure binnenbakken
See you later![]()
![]()
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik kijk er zegmaar nu al naar uit!Het is blijkbaar niet anders..
Geen sorry's nodig hoor!Het is gewoon jammer dat Anna niet naast de deur woont en dat je geld maar 1x uit kunt geven :P
Volgend jaar gaan we gewoon voor een hele gave herkansing![]()
wel bedankt voor de organisatie maroush! :lol:
Leven is het meervoud van lef.
Bladwijzers