Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 73

Topic: Maandag 15 november: horsenality workshop door Anna in Leusden

Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Maandag 15 november: horsenality workshop door Anna in Leusden

Horsenality workshop door Anna

- 14&15 november
    - Stal Nimmerdor in Leusden

Een paar weken geleden ben ik bij de horsenality workshop van Anna in België geweest en dat was echt superinteressant Vandaar dat ik heel graag een herhaling hiervan in Nederland wil organiseren voordat Anna naar Amerika vertrekt, want ik vond het gewoon echt een geniaal concept, dat voor mij een hele verduidelijkende aanvulling was op de Parelli pakketten
    Het idee is om de eerste dag wat theorie te bespreken en daarna een aantal verschillende paarden te bekijken: welke horsenality zie je, wat is het doel voor dit paard, welke strategieen zijn geschikt om dit te bereiken en hoe zie je het paard hierop reageren? Eigenlijk een soort interactieve theorie, toegepast op het paard wat je voor je ziet. Bij de vorige workshop vond ik vooral deze combinatie van theorie en praktijk echt onwijs leuk en leerzaam! Daardoor zijn er toen bij mij heel veel kwartjes gevallen en daar heb ik in verschillende situaties al mooi gebruik van kunnen maken
    De tweede dag is meer praktijkgericht om alle nieuwe inzichten te gaan toepassen bij het spelen met je eigen paard. Een precieze invulling is er nog niet, maar dit zou bijvoorbeeld kunnen in 2 groepen die elk 2x 1,5 uur les krijgen (zodat je ook met de andere groep mee kunt kijken en leren).

Het was een beetje lastig om op korte termijn een handige datum te vinden. Uiteindelijk is het zondag 14 en maandag 15 november geworden (omdat op zaterdag de bak bij Nimmerdor al bezet was). Ik hoop dat ondanks dat het een doordeweekse dag is, er toch genoeg mensen zijn die mee kunnen en willen doen. Bij 6 deelnemers zullen de kosten ongeveer 100 euro pppd zijn voor mensen met eigen paard en 50 euro pppd voor toeschouwers. Je paard kan eventueel in de paddock bij Nimmerdor overnachten (en voor baasjes die van ver komen, is vast wel een bedje bij een forummer in de buurt te vinden ).
    Over een paar dagen moet ik bij Nimmerdor aangeven of de workshop doorgaat, dus ik zou zeggen meld u vooral massaal aan, want het is écht een hele gave workshop

Re:Horsenality workshopdoor Anna in Leusden

Ohnee, wat gaaf!!!

Ik kan 14 november echt niet....

"In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Re:Horsenality workshop door Anna in Leusden

Onwijs gaaf!

Ik denk nog even na over het komen kijken zonder paard (want geen trailer), maar vind 50,- euro voor alleen kijken (al is het dan interactief) wel een hoop geld. Ik denk er nog even over na! Wel een super initiatief weer dames!!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Oh wat jammer Marlous

@Ilian: ik ben in België ook als toeschouwer geweest en vond het toen ook een boel geld, maar dat was het definitely helemaal waard
    Maar Leusden is niet zo ver voor jou toch? Misschien is er wel iemand die Chiefje wil brengen?

Moeten we de date omzetten?

Wel erg leuk.
    Anna, kan je me daar nog nieuwe dingen over Susan gaan vertellen?

May the horse be with you!

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Moeten we de date omzetten?
    Ach ja, hoe kan ik onze date nou vergeten! We kunnen natuurlijk ook dáár gaan daten
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Ja, dat wordt wel heel vet gesleep... maar wel leuke workshop!

May the horse be with you!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

he jammer, is een door de weekse dag...
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Het is denk ik ook wel mogelijk om alleen de eerste dag mee te doen, andersom is misschien lastiger..

Zou wel leuk zijn als jullie allebei komen, Ilian en Karianne

voor mij wordt het dan misschien alleen de 1e dag.. de 2e kan ik sowieso niet; jammer dat dat een maandag is!
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Hm vrij krijgen kan ik voor die maandag wel, maar ik moet vanavond vragen of de auto beschikbaar is
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Als de maandag voor veel mensen lastiger is dan zaterdag, zou het eventueel op een andere lokatie wel in het weekend kunnen. Dus als iemand iets anders weet in centraal Nederland dat op korte termijn te bespreken is, dan is dat ook een optie wat mij betreft

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Hmmm, vind het eigenlijk wel interessant, nu ik aan een 'nieuw project' begonnen ben, maar ik moet eigenlijk ook eens even zuiniger aan gaan doen met m'n geld.. Volgende keer misschien. Wie weet bedenk ik me nog als er op het laatste moment een plekje vrij is, maar hou maar geen rekening met me.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Jammer, ik kan helaas deze dagen niet. Anders was ik wel van de partij geweest.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Zijn er mensen die wel kunnen en interesse hebben als de workshop op zaterdag en/of zondag (evt. 1 dag) op een andere lokatie in Rucphen zou worden gehouden? Ik moet nog contact opnemen met de manege, maar het is wel handig om vast te weten of daar uberhaupt animo voor is

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten