Zijn er mensen die dit jaar heen gaan ?
Ik ga misschien met mijn vriendin sandra erheen.
leuke dekjes scoren HAHA..
op 12,13 en 14 november
Zijn er mensen die dit jaar heen gaan ?
Ik ga misschien met mijn vriendin sandra erheen.
leuke dekjes scoren HAHA..
op 12,13 en 14 november
Ik denk er wel heen te gaan, maar weet nog niet welke dag en met wie eventueel..
Maar ja, als liefhebber van mennen hoort het er toch bij, hoewel het helaas steeds meer op de ruiters gericht raakt.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Jep, ik sta er 3 dagen in een stand, samen met Uitgeverij Ridaire van Spiritueel met Paarden, en Liza van Barefoot zadels!
Komen jullie dan ook even gezellig bij ons buurten???
Ik (of wij moet ik zeggen) staan er ook met een standje.
Ha gezellig Inge!
Leukk
Wij gaan er warschijnlijk wel heen, denk dat het een zaterdag of een zondag word.
Ik ga waarschijnlijk ook, moet alleen nog ff iemand vinden die meewilt. Ga dan in de rolstoel met dit soort evenementen
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Hopelijk hebben we effe tijd om omstebeurt een rondje te lopen, dan kom ik wel effe buurten. Maar of het lukt is een 2eOorspronkelijk Geplaatst door Marja
Op de NH dag was het al lastig, zo druk...dus of het nu lukt
Helaas geen demo, was niet in te plannenwie weet doet er iemand nog iets bitloos?? Men was wel bezig om op de men-dag/avond iets te bedenken maar of dit doorgaat weet ik niet.
Ik hoopte eigenlijk dat het op vrijdag nog niet zo druk is en dat ik dan wat meer tijd heb om ook even rond te lopen en te kletsen hier en daar.
Ben jij er alle drie de dagen Inge?
Heb vorig jaar meegedaan met de workshop akasha. Wat een debakel.
Vind net als Dyonne dat je als menliefhebber er eigenlijk naar toe moet, maar het viel me vorig jaar erg tegen. Denk dat ik tot maart wacht en dan naar de equitana ga
Was Akasha niet leuk dan?
Ik ken via via degene die een demo vrijheidsdressuur gaat geven, zou kunnen dat zij onder het zadel bitloos nog wat dingetjes laat zien.Oorspronkelijk Geplaatst door inger
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
ja alle drie....Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Dat er minder mennen is klopt wel een beetje tov vroegere jaren gezien, maar als dat aantal terug loopt dan moet je als organisatie toch verder kijken en dingen uitproberen om toch publiek te blijven trekken.
Enuh tegen equitana kan geen enkele nederlandse beurs op
ga nog maar weer eens staan dromen bij die mooie koetsjes.....zucht....
Ben ook wel benieuwd over Akasha.
Ik ben de demo wel een keer wezen kijken omdat mijn vriendin onder het zadel meereed, en vond haar toen erg goed bezig.
inger, ik snap de reden. Maar het betekent helaas elk jaar minder menners op de beurs. En vooral een heel deel van de shows is gewoon waardeloos. Maar ja, omdat het toch altijd wel gezellig is weer een paar menners tegen te komen gaan we dan toch maar vaak..
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Nee was niet leuk. Afgezien van het feit dat het me heel veel geld gekost heeft (je moest wel de entree van de beurs betalen, hoor je me normaal niet over klagen, en als menner ben je met z'n 2en en wilde m'n man en schoonouders komen kijken, leuk als je daar mag rijden).Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Ik moest mezelf even komen voorstellen bij de stand (logisch) hebben we netjes gedaan en iedereen in de stand wist dat ik met een belgische knol kwam.
Vervolgens begon de workshop en werd er begonnen met de kleur van m'n koets af te kraken, het feit dat m'n paard geen staart heeft (heeft zowel Anoek als ik niet voor gekozen) en deed ze net of ik er niet was. Na 35 minuten van de 45 minuten vroeg ze waarvoor ik eigenlijk kwam en toen ik zei voor deze workshop, veranderde haar toon. Toen was het tijd om naar huis te gaan.
Mijn schoonvader heeft geen verstand van paarden maar heeft zich aan de kant op zitten vreten over de manier hoe ik daar behandeld werd.
Heb hier nog een mail over gestuurd en na 3 weken kreeg ik antwoord. Had er hele hoge verwachtingen van van tevoren, maar daar is niets van uitgekomen.
Heb met Anoek vaker workshops gevolgd op beurzen en dat ging altijd heel goed, maar na deze ervaring zal ik mezelf toch wel 3x bedenken voor ik me ergens voor opgeef.
Bladwijzers