Klopt ja, Mera en ik kwamen kijken naar die workshop vorig jaar. Het was echt heel raar, alsof zij niet wist dat jij meedeed ofzo
Ze stond daar maar een beetje in de ruimte te kletsen, erg sneu voor jullie![]()
Klopt ja, Mera en ik kwamen kijken naar die workshop vorig jaar. Het was echt heel raar, alsof zij niet wist dat jij meedeed ofzo
Ze stond daar maar een beetje in de ruimte te kletsen, erg sneu voor jullie![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
O, de menclinic heb ik niet gezien.
Eigenlijk lijkt ze me meer iemand voor ruiters. Dat vond ik wel fijn om te kijken.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Oeh, dat klinkt wel goed waardeloos ja!
Misschien dat er een misverstand was en dat ze om de één of andere reden niet in de gaten had dat jij een deelnemer was, maar dat had ze dan achteraf wel even goed mogen maken met je! Maar ja, ook die verklaring is wel raar want je was tenslotte bij haar in de stand geweest van te voren???
Zonde hoor!
Daar heb jij ook helemaal gelijk in!! Ik vind het ook leuk om meer mennen en menners te zien. En interesante demo's zijn ook altijd welkom.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
IK kwam net in blad ros wat tegen over paard en koets maar het heeft dit jaar een andere naam ofz
ja klopt, volgens mij is het veranderd naar Equirience.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Is volgens mij al twee jaar zo.
Equirience idd, omdat ze het mennen steeds minder maken en die ruiters steeds meer.
Nou het zit nog wel in de planning dat ik ga als nog iemand mee kan krijgen anders laat ik deze toch maar aan me voorbij gaan.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Goh werd ik gisteren gebeld door mensportbooks of ik mee wilde doen aan een leuke actie tijdens de beurs.
En ja hoor een leuke deal uitgekomen. Namelijk het volgende:
Iedereen die een Cook hoofdstel komt kopen in mijn standje krijgt het boek metaal in de mond voor de helft van de prijs beschikbaar gesteld door mensportbooks.
Normaal kost dit boek 19,95 dus dan voor een 10,00.
Toch leuk van de uitgever![]()
Het beloofd slecht weer te worden van het weekend...misschien is de beurs dan een goed alternatief :lol: ik zal er denk ik weinig van mee krijgen.
Een vriendin van mij rijdt zaterdagavond rond uur of acht met haar tweespan trekpaarden. Misschien dat ik dan toch maar ga, alleen zit beetje dat alleen moet, en dat vind ik wat minder
ach joh Marja is er, Wendy is er, ik ben er....dus altijd forum leden te vinden![]()
Ja, en als je alleen bent, kun je ook overal net zo lang blijven buurten als je zelf wilt.![]()
das waar, miss dat ik dan pas laat ga, moet eerst nog emma doen eind van ochtend op zaterdag. Nou ga toch is er thuis over hebben. Ik bekijk het zaterdag dan maar hoe fit ik me voel, want moet toch met rolstoel gaan,
Nou helaas voor mij geen paard en koets dit jaar, me lichaam laat het niet toe en nog veel te doen voor studie. Dus iedereen die gaat of geweest is hopelijk hebben jullie het leuk gehad.
Ik ga ook niet, hoewel het in de planning stond. Geen zin er alleen heen te gaan.
En het is toch altijd hetzelfde qua mennen, dus volgend jaar weer een kans.
Bladwijzers