Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 29 van de 29

Topic: parelli oud en nieuw

  1. #16
    Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    NOP
    Leeftijd
    46
    Berichten
    470

    Re:parelli oud en nieuw

    Ik heb van 2005 level 1 en 2, de succes serie's, de patterns, level pathways en liberty en horse behavior.

    De dozen met dvd's uit 2005 vind ik de beste, de rest geeft allemaal een leuke verdieping + herhaling van zaken maar dan net wat anders, maar zonder die eerste 2 dozen was ik niet echt vooruit gekomen denk ik, alhoewel ik liberty en horse behavior wel een meer dan waardevolle aanvulling vind.
    Met alleen de level pathways was ik niet ver gekomen, met de patterns erbij is het al wat completer, maar nog niet in de buurt van die 2005 dozen met stephanie burns.

    Oh, en de savvy dvd's natuurlijk, daar zit regelmatig iets tussen waarvan ik denk, he dat is handig!

    Het geeft wat mij betrefd allemaal een meerwaarde, maar voor mij ligt de basis dus in die 2005 dozen. Aan mijn lesmatriaal ligt het in ieder geval niet
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

  2. #17
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2011
    Locatie
    Roemenie
    Berichten
    112

    Re:parelli oud en nieuw

    Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik kan zien of een pakket de 2000/2001 versie is, of dat het om een versie uit 2005 gaat?

    Hoop binnenkort eens een tweedehands pakket wat ook nog eens betaalbaar is op te sporen, maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik de goede versie heb

  3. #18
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2011
    Locatie
    Roemenie
    Berichten
    112

    Re:parelli oud en nieuw

    Sorry voor mijn in jouw ogen overbodige vraag. Maar goed, ik kan niet van een foto zien of het om een kartonnen dan wel plastic doos gaat. Ook heb ik nog nooit een parelli pakket in handen gehad om van dichtbij te kunnen bekijken. Soms zijn de beschrijvingen bij de advertenties zo kort dat er ook niet bij vermeld staat of het om een dvd of vhs gaat. Wat ik me overigens ook goed kan voorstellen, is dat mensen de vhs op een dvd gebrand hebben omdat dat makkelijker, beter verkoopbaar is of welke reden dan ook.

    Ik hoopte dat iemand mij kon vertellen of er nog verschil zit in kleur oid dan kan ik aan de hand van de foto zien om welke versie het gaat zonder steeds mensen te moeten mailen.

  4. #19
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:parelli oud en nieuw

    Even een paar plaatjes ter verduidelijking.

    De oude pakketten hebben een zwarte rand en een groot paardenhoofd op de voorkant.

    De nieuwe pakketten zijn rood (L1) en blauw (L2) aan de voorkant (met ook een paardenhoofd, maar dan enkel in rood of blauw).


    Voorbeeldje oud pakket:


    Voorbeeldje nieuw pakket (met inhoud ernaast):


    Voorbeeldje allernieuwste pakket:
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #20
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2011
    Locatie
    Roemenie
    Berichten
    112

    Re:parelli oud en nieuw

    Bedankt voor je plaatjes!

  6. #21
    Forumlid LovesMariska's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Eersel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    91

    Re:parelli oud en nieuw

    -Never mind-
    Ik weet niet waar ik naartoe ga, maar ik ben niet verdwaald.


    Het duurt zo lang het nodig is.

  7. #22

    Re:parelli oud en nieuw

    Oeh els, ik spot een dvd die je gemist hebt, rond 1999
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  8. #23
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:parelli oud en nieuw

    jij durft...
    welke dan?
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  9. #24

    Re:parelli oud en nieuw

    Foei els je hebt nog les van hem gehad , eerlijk is eerlijk pat zit er niet in maar het is wel onder de parelli vlag gemaakt en heeft ooit nog is te koop gestaan via parelli als ik mij niet vergis.

    Gaited horses naturally (david lichman)

    En eentje maar die telt wat minder als trainings dvd en is volgens mij ook nooit te koop geweest via parelli (wel onder parelli vlag gemaakt)

    Phil&magic, a sumary of 90 days of training (Dvd waar op het resultaat van het werk van Philip Nye met magic te zien is)
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  10. #25
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:parelli oud en nieuw

    Maar als we zo gaan redeneren, moeten alle DVD's van Karen Rolf er óók bij!

    http://www.dressagenaturally.net -> video's van Karen Rolf
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  11. #26
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2011
    Locatie
    Roemenie
    Berichten
    112

    Re:parelli oud en nieuw

    Was ik weer...
    Zie net op marktplaats het oudste Parelli pakket te koop staan. Alle drie de levels. Ik ben eigenlijk op zoek naar de iets nieuwere versie, maar dat valt nog niet mee en vaak wordt er nog behoorlijk wat voor gevraagd.

    Wat zou een redelijke prijs zijn voor het oude pakket? Dan ga ik er eens over nadenken of ik de prijs het nadeel van de VHS (ik heb geen tv en video speler) kan goed maken

    Edit: hier de link naar de advertentie http://link.marktplaats.nl/591969049

  12. #27
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:parelli oud en nieuw

    de oudere versie bevat toch wel een heel stuk minder informatie, terwijl het niveau vele malen hoger ligt dan de huidige level-verdeling. Ik zou zelf gewoon doorsparen voor de rode en blauwe pakketten. Deze zijn veel waardevoller dan de VHS-serie.

  13. #28
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2011
    Locatie
    Roemenie
    Berichten
    112

    Re:parelli oud en nieuw

    OK, bedankt! Ik moet het allemaal zelf doen en heb geen instructie achter de hand dus minder info en hoger niveau is dan misschien niet zo heel handig. Dan ga ik nog even geduld hebben

  14. #29
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:parelli oud en nieuw

    Als je alvast wil beginnen dan zou ik je aanraden om lid te worden van Parelli Connect. Je kan dan online de hele dvd kijken van Level 1 + de online cursus doen (je krijgt dan extra artikelen en filmpjes en moet dan zelf opdrachten met je paard doen die horen bij dat onderdeel van Level 1). Level 1 is echt heel uitgebreid beschreven in deze online cursus. (De andere levels staan er (nog?) niet op)

    Daarnaast kan je heel veel extra dvd's kijken en artikelen lezen op Parelli Connect. Er komt elke maand een nieuwe dvd bij. En je kan in contact komen met andere Parelli studenten en instructeurs, zodat je ook hulp kan vragen als je vastloopt. Het kost maar een tientje per maand en ik vind het persoonlijk echt het geld waard. Kijk maar eens op https://secure.parelliconnect.com/home/features

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •