Vandaag figure 8 voor de film opgenomen met evi.
Weer een leuke ontdekking gedaan. Namelijk dat het zo ontzettend heerlijk is als je een patroon hebt wat je heeeeeeel vaaaaak kan rijden. Een kort patroon, met steeds exact dezelfde volgorde van hulpen. Bij de figure 8 ook nog eens om en om links en rechts.
Vorige week reed ik de figure 8 voor het eerst (sinds lang dan) zonder teugels. Ik had duidelijk wat moeite met mezelf omstellen op x. Want op x gebeurd een heleboel. Je focus moet je ineens omleggen, je schouders en navel moet omstellen, en daarmee je heupen dus ook. Ik raakte vorige week zeker de eerste 8tjes nog behoorlijk uit balans, zo zonder zadel.
Ik heb het patroon toen een keer of 20 gedaan denk ik. Net zolang tot mn paard en ik allebei ons thuis voelden in dit patroon al rijdend dan, en ik geen been of stick nodig had.
Vandaag heb ik het patroon weer gereden. Hoe geweldig is het dan als je merkt dat je lichaam het patroon herkent, en een heel stuk minder moeite heeft op x met alles omgooien! Ik vind het gaaf. Lik, kauw, kauw, gaaaaaap. Weer een stukje verder gewerkt aan mn onafhankelijke zit.
Bladwijzers