Mijn idee hierover..... volgens mij wil je je disengagen van je headquarters niet verpesten, mijn LB-i kan hier echt boos om worden. (en terecht!)
Ik zeg game over en stuur hem vervolgens weer verder richting de volgende helft van een achtje, toen ik hierop gewezen werd heb ik besloten dit niet meer te doen.
Ik verwacht nl. ook van hem dat hij doet wat ik hem vraag en niet halverwege de afgesproken spelregels verandert.

Antwoord met Citaat

). De enige variatie die ik soms aanbreng is beginnen met sideways. Verder wissel ik achtjes met cirkels af en hou het kort, als het goed gaat stop ik. Volgende stap is om zelf meer op 1 plek te blijven staan en de afstand te vergroten, ik sta heel dichtbij de barrels. Noah doet wel braaf wat ik vraag, maar met een hele zure gezichtsuitdrukking.. Zijn er meer paarden die dat doen? Tips?
van mij zou hij best eens een gekke bokkesprong ofzo mogen maken. Vraag me nu ineens af of het braafheid of desinteresse is... Genoeg weer om over na te denken en uit te voeren. NOgmaals mijn dank 

Bladwijzers