Ook jouw opmerking heb vandaag onthouden. Ik doe de figure 8 nog niet lang en begreep er niets van in het begin ( ik heb de nieuwe pakketten ook niet). Ik vond dit best een moeilijke oefening. In het bos heb ik hem weer geoefend, gaan zitten heb ik maar even niet gedaan in het natte bosOorspronkelijk Geplaatst door Wendela
. Maar ik ben heel bewust stil blijven staan (geen voeten bewegen). Eerst met een heel kort lijntje en later met de volle lengte van van 4,5 m leadrope. En dat ging goed. Gaaf
![]()

Ik ben benieuwd wat hier allemaal komt te staan in de loop van de week
Ik leg een autoband op de grond, waar ik in ga staan (eerst met 1 voet, later met 2). Op die manier probeer ik zo min mogelijk heen en weer te lopen bij de figure 8. Het lukt me nog helemaal niet goed
maar het helpt me wel om me bewust te blijven van mijn positie. 
. Maar ik ben heel bewust stil blijven staan (geen voeten bewegen). Eerst met een heel kort lijntje en later met de volle lengte van van 4,5 m leadrope. En dat ging goed. Gaaf
Antwoord met Citaat
Maar wel grappig dat je dat helemaal hebt zitten uitdenken, terwijl je eigenlijk ergens anders aan moest denken

) dat dat al zo was in dit geval
Ik heb die Pattern dvd wel gezien, maar eigenlijk had ik het 'waarom' van deze pattern nog niet zo goed begrepen. Nu dus wel
Om het patroon goed te bevestigen kan ik alleen maar 'herhalen' bedenken als methode. Maar misschien zijn er nog andere methodes? Even voor de duidelijkheid een voorbeeld. Als ik de figure 8 een paar keer herhaal dan vindt mijn paard het blijkbaar saai worden, want dan gaat hij de pionnen slopen ipv er om heen draaien
en dat was precies wat er gebeurde en wat hij duidelijk liet zien) en concentratie. 

Bladwijzers