Weten jullie ook al waar? Dan kan ik kijken of ik kan komen!![]()
Weten jullie ook al waar? Dan kan ik kijken of ik kan komen!![]()
leuk leuk leuk![]()
Vd gaat hier al lekker!!
KNHS centrum in ErmeloOorspronkelijk Geplaatst door FemkeJosje
ERMELO!!![]()
![]()
![]()
dan kan ik waarschijnlijk wel komen
mijn broer is dan wel jarig.. maar okee.. kan vast wel!
Hallo allemaal,
Ik weet niet dat dit hier goed staat maar ik heb gisteren 2 kaartjes besteld voor de Equiday.
Nu is mijn vraag of er ook een rekeningnummer is waarop je kan storten vanuit België.
Op de 2206316 kan ik helaas niet storten omdat ik dit dus vanaf een Belgisch rekeningnummer doe.
Sorry als het al ergens op de site stond, want ik krijg het helaas niet gevonden:d
Alvast bedankt!
Ben vandaag geweest en complimenten voor de organisatie want ik heb een super leuke dag gehad!!
(helaas was het geluid in ring 2 iets minder maar verder toppie)
Op naar Equiday 2012!
Groetjes Patricia
Voor mij was het de eerste keer, maar ik heb genoten de hele dag.
Mijn lesgeefKim gaf een demonstratie (EquiUnity), waarbij het ineens helemaal vol liep! Wat een belangstelling had je Kim (kan ook niet anders he)
Volgend jaar zijn we er weer hoor!
Heel, heel erg geslaagd!
Iedereen die hieraan meegewerkt heeft, bedankt voor een superdag!
"De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
Gandhi
Heb er met een stand gestaan en wat was het leuk! Heb een super dag gehad! Wel lastig, want ik wilde ook af en toe wat demonstraties zien, dus moest mijn standje dan achtrelaten....maar een geslaagde dagOp naar 2012!
bedankt voor de geweldige dag, ik heb genoten!
alles was super geregeld en de sfeer was erg fijn, leuke stands ook!
ook een leuke variatie in de demo's
Evi en Sandra, wat superstrak georganiseerd!![]()
Janna en ik hebben weer een heerlijke dag gehad! Geluid in de tweede ring was inderdaad niet overal goed, maar dat is wat mij betreft dan ook het enige minpuntje.
Ik vond het soms lastig om te kiezen of ik in de eerste of tweede ring wilde zijn, dus lezingen heb ik al helemaal niet gehoord! Geen tijd voor,
Gezellig om steeds weer bekenden tegen te komen, overal paarden en paardenlucht, leuke en interessante demo's, SUPER!!!!
Heel erg bedankt!![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Ik vond het een erg leuke dag!
Supergeslaagd.
Mijn vader vond het geluid heel vervelend, hij kon het niet horen. De laatste demo's verstond ik ook niet, dat vond ik wel heel erg jammer.
Verder fijne sfeer, leuk om met veel mensen even te kletsen en lekker rond te kijken. Dank daarvoor!![]()
Fijn om je weer eens te zien Hes!Stoer ook dat je met je paps op stap was naar zo'n evenement!
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Eensgelijks!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Hij vond het leuk! Wilde graag bitloos rijden zien, daarin was hij geinteresseerd. Want die bitten in de drafsport vond hij heel erg. En hij begon over voer en de hoefsmid, haha. Ik vertel hem eigenlijk nooit iets over mijn alto praktijken.Kwam echt uit zichzelf. De tijd was er rijp voor dat we dit samen aankonden.
het was echt een super dag!!
wel een groot gehalte parelli daar heb ik wat minder mee.
de dag was echt heel interessant. en ook leuk al die demo's en standjes. helaas had ik ook het probleem dat ik overal tegelijk wilde zijn:P.
maar dat is alleen maar een compliment
Bladwijzers