FF een topic om hét forumevenement op de kalender te zetten.
FF een topic om hét forumevenement op de kalender te zetten.
Allemaal komen hoor!!! Het is echt onwijs gezellig. Elkaar ontmoeten, genieten van de leuke demo's en DE challange natuurlijk.
Daarbij niet te vergeten: kom gezellig langs de stands en schaf eindelijk aan waar je al een tijd over droomde
Deze dag is de moeite waard...
(moet hem nog even op mijn eigen site zetten)
Moet je jezelf eigenlijk opgeven o.d.?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Omdat we dit jaar bezig zijn met het organiseren van aparte hal voor NHforumleden zou het kunnen zijn dat je je vooraf moet aanmelden hiervoor.
Daarnaast krijg je korting als je een kaartje in de voorverkoop koopt.
Meer informatie volgt tzt uiteraard.
Jeeeeej een topic
Dit jaar ben ik er wel bij hoor, dan ben ik niet hoogzwanger haha.
als de equiday eind mei is dan zou het misschien nog kunnen![]()
Hebben jullie al een datum?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
jazeker, 7 mei 2011
Gaaf! ik zal het in mn agenda zetten, ben benieuwd![]()
Het is misschien een beetje vroeg hoor,
maar ik vroeg me af tot wanneer jullie dit jaar de inschrijving voor de wedstrijd doen. Het is echt m'n droom sinds ik er vorig voorjaar bij was om mee te doen met Easy maar we zijn nu nog niet zover dat we het kunnen.
We beginnen de inschrijvingen denk ik ergens begin 2011. Ik heb nog niet echt een datum daarvoor eigenlijk...
Gaaf!!![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Hai Evelien,
Wij willen ons ook graag aanmelding voor een standje met Equi-Unity en een demonstratie van Kim met Orsini.
Ik hoor graag de details van je.
Groetjes Wendy
Lijkt me wel heel leuk om mee te doen! Doe nu alleen nog VD![]()
Staat in de agenda!![]()
Bladwijzers