-
Actief Forumlid
Re:schuren.....
Gaaf, heel veel plezier met ze 3tjes
-
Actief Forumlid
Die tee trea shampoo is die speciaal voor paarden?
En dan nog een vraagje tast je daarmee niet de natuurlijke vetlaag aan? Anoek schuurt ook nog steeds en mijn da weet niet meer wat hij ermee aanmoet.
-
Forum Meubilair
Er is inderdaad speciale Tea Tree shampoo voor paarden.
Ik zou je paard niet dagelijks met shampoo wassen, maar zo af en toe kan dat geen kwaad hoor. Het hangt er een beetje vanaf hoe vaak het nodig is: sommige mensen met eczeempaarden die vettige crèmes of olieachtige substanties smeren tegen de jeuk, zullen hun paard vaker kunnen/moeten wassen dan anderen. En je hoeft ook niet het hele paard ermee te doen hè, je kunt ook alleen de jeukplekken met de shampoo doen en de rest niet, of alleen met water.
-
Actief Forumlid
Stel ,ik wil nu Anna wassen. Is het daar niet te koud voor? Ze heeft al best veel vacht, lijkt mij niet echt makkelijk te drogen?
-
Forum Meubilair
Ik zou nu ook niet meer gaan wassen, zeker niet het hele paard. Hooguit op een zonnige dag alleen de staart, maar verder liever niet. Het was-advies gold eigenlijk meer voor het zomer(eczeem)seizoen.
-
Actief Forumlid
ja zoiets dacht ik al. Ik heb nog nooit een paard gewassen, en dit is mijn eerste eigen 'paard'. vandaar de vraag
Volgende week ga ik wel even de staart wassen, maar dat zal wel te doen zijn denk ik.
Forum Rechten