Oorspronkelijk Geplaatst door
Gercon
Ik heb wel goede ervaringen met probiotica van phytonics, dit is zeg maar een verder ontwikkeling van de Groene Os. Er zitten nog twee andere bacterienculturen erin, wat dit middel iets effectiever maakt. Maar als je het vermoeden hebt, dat er echt veel toxinen in de darmen zitten, dan heb je misschien toch iets nodig om de toxinen eruit te krijgen, pas als deze eruit zijn maakt het eigenlijk zin om probiotica te geven. Tussen de producten van phytonics zit er ook eentje ertussen, wat zowel probiotica en prebiotica als ook bestanddelen beinhoudt welke ervoor zorgen, dat toxinen en schimmels uit de darmen worden getransporteerd...dit middel heet clear intestine
http://www.phytonicsmed.com/index.ph...id=8&Itemid=27. Misschien is dit wel een goed idee voor jou paard. Het is dus ondersteunend bij de afvoer en opbouwend (ook voor de algemene weerstand...ik kan me vorstellen, dat deze bij een paard wat meerde koliekagevallen in een week had best wel vermindert is.)
Onze paarden staan de halve dag op de wei en de andere helft hebben ze hooi en een beetje stro...dit gaat hartstikke goed!
Bladwijzers