Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: gezocht: Winkel midden nederland met hoefschoenen

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

gezocht: Winkel midden nederland met hoefschoenen

Door nu drie keer op rij een slechte ervaring wil ik me er niet meer aan wagen hoefschoenen op internet te bestellen. Graag zou ik het dus horen als iemand een winkel weet waar ze de easyboot epic/bare of de cavallo hoefschoenen verkopen.

Dit in enigzins in de buurt van midden nederland

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re:gezocht: Winkel midden nederland met hoefschoenen

tja klaas feuth verkoopt ze maar dir zit in uden. Je mag ze wel terug sturen als ze niet passen. Maar een passervice is er niet echt al weet ik wel de de easyboots toen met een kit kwamen waar je dus de schoenmaten kon passen.

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    tja klaas feuth verkoopt ze maar dir zit in uden. Je mag ze wel terug sturen als ze niet passen. Maar een passervice is er niet echt al weet ik wel de de easyboots toen met een kit kwamen waar je dus de schoenmaten kon passen.
    En van hem hoor ik alsmaar niks en ik wacht al 1,5 maand op een bestelling die niet meer gaat komen waarschijnlijk

EDIT ik wil best online bestellen maar alleen op rekening want ik heb nu al meeredere keren meegemaakt dat ik niks geleverd krijgt of dat het eeuwig duurt en daar zit ik niet echt meer op te wachten.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

De Marquis dealer zit in Amersfoort.

Als je wilt, mag je mijn Dallmers wel komen bekijken. Die moeten uit Duitsland komen, dat dan weer wel.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Volgens mij heeft de Ruitershop in Harmelen easyboots
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    De Marquis dealer zit in Amersfoort.

Als je wilt, mag je mijn Dallmers wel komen bekijken. Die moeten uit Duitsland komen, dat dan weer wel.
    Ik wil liever dus niet meer bestellen maar ze gewoon gaan halen en ik ben er eigenlijk al wel uit dat ik cavallo of easyboot's wil.

Maar bedankt voor de tip

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Volgens mij heeft de Ruitershop in Harmelen easyboots
    Ik ga even informeren, dank je!

volgens mij kan zo'n beetje elke ruitershop de easyboots bestellen, dit kan je nl doen via harry horse.
    als ze dus niet goed zijn kan de shop deze ook makkelijk retourneren en ruilen voor een andere maat

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Is het geen optie om Klaas langs te laten komen en je te laten informeren. Hij levert alle hoefschoenen en kan ook veel over ervaringen vertellen, maatvoering en pasvormen voor specifieke modellen.
    Toen ik nl de Cavello's bij hem gekocht had (leverbaar met enkele dagen), was ik nogal geschrokken van de grofheid. Kon ze terugbrengen en mijn geld (direct) terugkrijgen. Misschien heeft hij er ook wat op voorraad die hij mee kan nemen, bijvoorbeeld.

Als je weet welke je wil hebben is het toch een kwestie van een shop bellen en vragen wanneer ze leverbaar zijn, ipv gelijk te bestellen.

"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Bladwijzers

Forum Rechten