Wie komen er allemaal naar de meeting in het zuiden?
En hoe was de meeting in het noorden, afgelopen zaterdag?
Wie komen er allemaal naar de meeting in het zuiden?
En hoe was de meeting in het noorden, afgelopen zaterdag?
Als het goed is, kom ik naar de zuidelijke meeting. En volgens mij had ik wat lifters....![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
ik heb mij ook opgegeven voor de zuidelijke meeting, maar nog niets aan details ontvangen. Iemand al route e.d. gekregen?
Ik was op de noordelijke meeting.
Alles is nog heel, heel erg in de beginfase, maar wel ambitieus.
Volgens mij waren er zo'n 15 mensen afgelopen zaterdag, die dus ook al in het demoteam zitten. We zijn met z'n allen wat punten af gegaan, zoals wat wij zelf voor het demoteam kunnen doen en liever niet doen, wat we graag in een demo zien, etc.
Verder is het voor demoteam-leden 'verplicht' om SC-member te zijn, en het is verplicht om Parelli-materiaal tijdens een demo te gebruiken (maar voor wie dit niet niet wil/kan aanschaffen is er materiaal beschikbaar)
Voor de rest.. tja, het was een leuke, gezellige middag, maar het is allemaal nog zo pril dat er eigenlijk nog weinig over te vertellen valt.
Moet wel zeggen dat Eef Veenstra's 'Parelli Centrum Noord' een ontzettend gave plek is/wordt!
Hebben ze nog iets gezegd over het niveau van deelnemers aan het demoteam? En over mensen die wel mee willen doen, maar niet meer 'mogen' omdat het vol zit?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ja, ik kom ook naar de zuidelijke meeting en wil graag nog meeliftenOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Jurgen en ik gaan ook naar de zuidelijke meeting, we konden afgelopen zaterdag niet dus reizen om er wel bij te kunnen zijn af naar het zuiden de 13e
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Gezellig! Spreken we weer af in Kapelle?Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
(Oh, wil je even je mobiele nummer pb-en? Ik heb twee Linda's in mijn telefoon en weet niet meer wie wie is...
)
Ik heb eigenlijk geen idee over de niveau's, daar is eigenlijk ook weinig over gezegd. Stiekem heb ik het idee dat niet iedereen 'die-hard'parelli is, maar wat dat over het niveau zegt zou ik niet weten. Er waren een aantal die nog niet zo lang (halfjaar?) bezig waren, en een aantal die al een paar jaar bezig waren.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
En over de mensen die nog graag mee wouden doen, maar 'te laat' waren met aanmelden, was eigenlijk gewoon vol = vol. Eef vertelde dat ze nog steeds aanmeldingen binnen kreeg, maar daar was gewoon geen plek meer voor.
Ik heb nog wat vragen uit staan bij de instructeurs, want het was voor mij te onduidelijk om toezegging te doen.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik ben nog niet zo lang op het Forum...en dit klinkt wel leuk en nog belangrijker...misschien redelijk in de buurt? Maar ik kan niet zo snel vinden waar dit over gaat.
Zijn er nog andere NH activiteiten / mensen in mijn buurt? Roosendaal/Bergen op Zoom?
Ik kom ook naar het zuiden... leuk om jullie ook in real life te zien![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ik heb dit gemist, of krijgen alleen de mensen die lid zijn van parelli hier bericht over?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Als het kan wil ik nog nog graag mee, maar er komt nu heel misschien precies dan wat tussen.Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Ojee, zul je net zien!Nou ja, ik kom toch die kant op, dus je kan meerijden, als er niets tussen komt....
Bladwijzers