Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 87

Topic: NH forum demo team

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re:NH forum demo team

Beschikbaarheid: in principe 7 dagen per week, voorkeur voor overdag.
    Regio: ongeveer 75 km rondom Wijchen/Herpen, evt. verder in overleg.
    Wil graag: mijn demo-vaardigheden verder professionaliseren, nog meer een team worden met mijn 2 paarden, meer feedback krijgen op mijn manier van demo-geven (tot nu toe krijg ik alleen maar complimenten en dat is superleuk natuurlijk, maar feedback waar ik nog wat meer van kan leren zou ook fijn zijn ).

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Ik wil (nog) niet met mijn paard meedoen. Maar ik kan wel goed: dingen organiseren, regelen, presenteren, andere mensen leren presenteren , publiek interactief betrekken bij de demo, evaluaties begeleiden, teamgenoten coachen en ik kan heel goed balken/pionnen slepen

Doel: zelf veel leren over NH van de andere demo-teamleden en een bijdrage leveren aan het vergroten van de kennis van paardenmensen die naar de demo komen kijken
    Beschikbaar: flexibel, hoe langer van te voren ik de datum weet hoe groter de kans is dat ik die dag vrij kan houden (ik heb wisselende werktijden)
    Regio: ruime regio rondom Amsterdam (beschik over een auto) of in de buurt van Arnhem

Ik zou het overigens leuk vinden als er in de demo verschillende aspecten van NH worden belicht. Dus ook dressuur zoals Margot zo prachtig kan. En clickertraining zoals Danielle zo goed doet. En misschien nog iemand die het rechtrichten aan de hand kan laten zien? Anders is het meer een Parelli-demo-team dan een NH-demo-team Maar dat is mijn mening hoor, misschien denken anderen hier anders over?

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Beschikbaarheid: vrijdagen en zondagen (evt. zaterdagen maar moet ik dan wat ruimer van te voren weten), en als ik vakantie heb, maakt het niet uit welke dag natuurlijk

Regio: Zeeland en daarbuiten (maximale reistijd 1,5 uur met trailer). Bij speciale dagen is langer reizen ook niet zo erg.

Wil graag: Droo laten wennen aan onbekende omgevingen en daarmee onze band en communicatie versterken (de relatie naar het volgende niveau tillen). Andere mensen inspireren door te laten zien dat je ook anders met een paard kunt omgaan en dat je nog zoveel meer kunt doen dan alleen maar 'erop stappen en wegrijden'
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

beschikbaarheid: het weekend en in de schoolvakanties

Regio: zuid-holland en ongeveer 1,5 uur met de trailer.

motivatie:
    - Met snow naar onbekende omgevingen gaan om onze relatie nog verder uit te diepen.
    - snowdon laten doen wat hij het liefste doet, in de schijnwerper staan en aandacht krijgen
    - laten zien dat lichtheid niet ras gebonden is maar iets wat je aan kan leren ook bij grote zware tinkers
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

Beschikbare dagen. Alle dagen in overleg. Al ik het ruim van te voren weet is er vaak wel iets te regelen maar voorkeur voor zaterdag/zondag!

Straal van max 1,5 uur met de trailer vanaf Breda.. Inderdaad voor bijzondere dingen bereid verder te rijden!

Wat ik wil/kan doen. Nou in de praktijk met Vitesse aan de gang zijn en mensen laten zien dat het ook "anders" kan. Je mag me op alle vlakken inzetten. Presenteren/organiseren etc etc.

Ik hoor het wel!

Groetjes Anouk
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

ohhhhhhhh ik zou wel graag een demo willen organiseren bij ons op de landelijke rijvereniging....

Waar (of bij wie) kan ik reserveren?
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Dagboek Berichten
    134

Ik zou Option graag meenemen maar we zijn nog niet zo ver.
    Als hij 'bruikbaar' is kan hij altijd mee

Beschikbaarheid: -helaas alleen in het weekend en dan moet ik soms ook nog wel eens werken op zaterdag.
    -door de weeks in de avonduren.

Ik wil er best even voor rijden maar we wonen in zuid-holland (hillegom).

Als ik het enige tijd van tevoren weet, kan ik meestal wel een oppas en een trailer regelen, zowel doordeweeks als in het weekend.

Locatie: Zeeland, Noord-Brabant, Zuid-Holland, deel België, maar voor iets speciaals wil ik ook wel wat verder reizen.

Doel: Pias laten wennen aan andere omgevingen, onze band versterken, mijn eigen presentatie verbeteren en mensen inspireren, en laten zien wat je nog allemaal kunt doen met een ouder wordend paard!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

ik trek me toch terug. Doordat ik nog met school bezig ben, geen eigen paard heb, en ook geen rijbewijs word het voor mij te lastig om hier echt wat mee te doen. Maar ik houd me zeer aanbevolen voor wanneer ik over een jaartje of 3 een eigen paard heb
    Het lijkt me namelijk megaleuk om ooit les te geven of demo's te doen maar dan moet ik eerst nog even heel erg goed worden

ik wil wel naar jullie komen kijken!

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

Ik heb er even over nagedacht. Ik heb geen rijbewijs en ook geen trailer, dus met paard gaat het sowieso nog niet lukken.
    Daarentegen zou ik wel graag mee willen helpen met de organisatie en dingen op locatie. Het zal dus wel een beetje te doen moeten zijn met het OV als ik kom helpen. Omdat ik ook nog studeer weet ik niet hoe vaak ik kan of op welke dagen precies, maar wanneer ik het op tijd weet valt er altijd een hoop te regelen.

Kortom, dit allemaal in overweging genomen:
    Locatie: Om en nabij 50-max. 100 km vanuit Utrecht (zeg maar niet meer dan twee uur reizen ongeveer), dat wil zeggen:Amsterdam, deel Brabant, Zuid-Holland, Noord-Holland en ook Overijssel en dergelijke.

Doel: mezelf blootstellen aan nieuwe uitdagingen, assertief(er) worden, om te groeien als persoon in mijn eigen vaardigheden en ook te groeien in mijn communicatie met andere mensen.
    note to self: change the mind, the body will follow.

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Leuk!

Ik wil graag meedoen op het gebied van organisatie, evaluatie en op termijn met mijn (hopelijk) nieuwe aanwinsten

Beschikbaar ben ik wisselend, maar hoe eerder gepland hoe meer kans. En reistijd maakt mij weinig uit, liefst beetje in het noorden maar ik ben nog noooit in Limburg geweest dus dat is zeker een optie

Mijn doel; leren presenteren, nog beter organiseren, ervaring opdoen, leren door te kijken naar anderen, mijn paardjes op termijn ervaring laten opdoen op vreemde locaties, nieuwe mensen leren kennen die hetzelfde willen als ik op het gebied van paarden.

Leuk, forum demo team!

Lijkt me erg leuk om mee te doen, maar gezien het energieniveau komt daar voorlopig niets van.
    Maar misschien kan ik af en toe bijspringen voor iets kleiners dichterbijs, gen heledagen, zoiets.
    Keep me posted,

May the horse be with you!

Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Vanaf januari kan ik hier veel makkelijker tijd voor vrijmaken, met mijn baan nu is het te lastig. Dus net als Mafhaf: Keep me posted

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Beschikbaarheid: In principe altijd, maar van Saar afhankelijk
    Regio: Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht denk ik.
    Doel: Zelf ervaring krijgen met het doen van demo's en m'n comfortzone uitbreiden door ook m'n ding te doen als er mensen staan te kijken.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forumlid Jinx's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Leeftijd
    50

Nou ik wil dan wel 'meehelpen'.

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Bladwijzers