Fijn Evi, dat je even de tijd neemt om je plannen uiteen te zetten. Het lijkt me echt erg gezellig en leerzaam zo. Hopelijk vinden veel mensen dit zodat we een echte demo-studiegroep kunnen samenstellen.
Fijn Evi, dat je even de tijd neemt om je plannen uiteen te zetten. Het lijkt me echt erg gezellig en leerzaam zo. Hopelijk vinden veel mensen dit zodat we een echte demo-studiegroep kunnen samenstellen.
Geweldig plan, waar ik graag bij betrokken wil zijn.![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Lijkt me gewoon echt een supergoed idee Evi. Ik merk dat Droo en ik het nu vooral meer buitenshuis moeten gaan zoeken, wil onze band en communicatie nog sterker worden. Dus oefeningen zoals "met demo's meedoen e.d." vind ik dan ook heel interessant. Lijkt me erg leuk, ik houd me aanbevolen![]()
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Klinkt goed, ik doe mee!
Ik ben uitgenodigd om op 23 oktober een demo te geven op een privé stalling. Daar kan ik natuurlijk alleen heen gaan maar ik wil daar natuurlijk veel liever heen met iemand van het forum die ook een paard mee neemt.
Na de demo mogen de mensen zelf een en ander proberen. Dus dan zou ik bijvoorbeeld ook nog iemand mee willen vragen die al wat les ervaring heeft, zodat ik daar niet in mijn eentje sta te helpen. Zoals ook Eveline ook aangeeft, een prior and proper preparation. Dus dan nog de tijd maken om vooraf met elkaar te oefenen, doelen te stellen, etc.
Misschien kunnen we een poule maken. Wie kan wat, wie wil wat, in welke regio zit je? Enzovoort.
Ik ga er voor, dat is helder.
Ik weet nog dat Nicky een gymdag ging organiseren. Natuurlijk gooide het weer daar roet in het eten. Maar wat me opviel tijdens het topic was dat er veel mensen waren die aanboden dit te doen, dat te doen, te komen, etc, maar uiteindelijk voortijdig toch afhaakten. Daar zou ik dan hier wel voor willen waken. Als je je opgeeft, dan is het handig dat je ook echt kunt en zo.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Het lijkt mij ook leuk om mee te doen.
Sjo en ik kunnen wel wat uitdaging en inspiratie gebruiken
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Leuk leuk, zoveel mensen die mee willen doen!
Zoals Roos al aangeeft, is het voor iedereen belangrijk dat je je niet zomaar opgeeft omdat je het idee wel leuk vindt, maar dat je ook werkelijk wil en kan. Neem dus vervoer en tijd in overweging
Zie het ook als een goede investering voor je eigen ontwikkeling, niet alleen op paarden-gebied
@Roos: het lijkt me super om die 23e met je mee te gaan EN vooraf te oefenen, uiteraard
OK, voor de poule, hier mijn profiel:
Beschikbaarheid: full-time, met voorkeur voor doordeweeks
Regio: tot 150km rondom Enschede. Evt ruimte voor transport voor 1 paard, indien op de route.
Wil graag: presentatie-vaardigheden verbeteren, nieuw paard (Beeb) laten wennen aan demo-omgeving (terwijl iemand anders presenteert :P )
Eveline, FIJN als je mee gaat. Nemen we meteen touwen, sticks en halsters mee!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Beschikbaar: door de week, of in het weekend tijdens school vakanties.
Regio: tot 100 kilometer om Renkum. (bij speciale gelegenheden uiteraard bereid verder te reizen).
Wil graag: leren planmatig aan het werk te zijn tijdens een demo. Nieuw paard (Twister) laten wennen aan demo-omgevingen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
@Roos: 23 oktober gechecked in mijn agenda. Ik zou wel graag meewillen voor hand en span diensten, groomen, dingen zoals dat...
Wat betrefd het demoteam:
Mijn motivatie:
Ik zou wel mee willen doen, maar nog niet met paard (zo ver ben ik echt nog niet). Wat ik ervan zou willen leren is zien en leren hoe je een demo opzet, wat er allemaal van te voren bij komt kijken en op het moment zelf natuurlijk (en achteraf lijkt me ook wel).
Tot nu toe heb ik daar nog helemaal geen ervaring in.
Tijdens dat leerproces wil ik graag mijn handen vuil maken aan waar ik maar mee kan helpen.
Tijd dat ik kan: weekenden en eventueel woensdagavond.
Regio: Oss en 150km omtrek
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Beschikbaarheid: beperkt (afhankelijk van oppas), niet op zondag.
Regio: Ongeveer 75/100km rondom Hoogeveen, met ruimte voor transport
Wil graag: meer zelfvertrouwen hebben in het spreken voor publiek, oefenen met het rijden tijdens demo's.
Even hier morgen overleggen. Ik zit nl altijd met vervoer, maar ik ben er ook zeker voor in.
Omgeving Zeeland en Brabant/ Zuid-Holland/ deels Belgie? Dit moet ik overleggen, ik hoop nl dat mijn stalgenoten hiervoor ook te porren zijn.
Doel: ik vind het erg leuk om te doen en wil hier graag in groeien, vooral als persoon. Bovendien zou ik heel graag laten zien dat ook het stukje finesse in het plaatje past. Ik denk dat de combi met finesse voor veel mensen interessant is en ergens heb ik natuurlijk de hoop dat we dan met zin allen de paardenwereld eens even zullen verbeteren.
Ik zou erg graag willen proberen om een demo te regelen in ons dorp op de ponyclub. Het zou zo fijn zijn als Drenthe ook eens een beetje Natural werd.![]()
Ik wil ook graag meedoen (alleen niet op 23 oktober want dan ben ik al bezet voor hondendemo's)
Wil graag actief bezig zijn ook met de organisatie en alles wat erbij komt kijken zodat ik mijn eigen grenzen daarin kan oversteken samen met de groep.
Beschikbaarheid: in overleg is er heel veel mogelijk maar liever niet op donderdag en zondag maar kan wel zo nu en dan mijn lessen laten overnemen door een ander. Verder behoorlijk flexibel.
Regio: tot 150km rondom Utrecht. Ik heb geen vervoer voor mijn paard dus als iemand ons mee kan nemen is dat heel fijn, zo niet dan kan ik ook gewoon de organisatorische dingen op me nemen.
Wil graag: presentatie-vaardigheden verbeteren, over mijn grenzen heen gaan t.b.v. de organisatie, wil Rick leren dat hij in diverse omgevingen en omstandigheden ook op me mag en kan vertrouwen en zelf vertrouwen opbouwd. We kunnen nog geen spectaculaire dingen want we beginnen pas met Parelli maar al zou hij al stil moeten staan als levende pylon of op een blok, zeil etc, is dat al een mooie oefening.
![]()
![]()
Beschikbaarheid: Vrijwel altijd i.v.m. zelf indelen werktijd, doordeweeks makkelijker dan weekenden
Regio: Arnhem en +/- 100km eromheen (uiteraard meer indien bijzonder iets), maar met paard afhankelijk van iemand met trailer, die hebben we zelf niet.
Wil graag: Heel veel! Progressie voor mijzelf in Parelli, leren/durven presenteren voor publiek, Chief relaxed 'maken' op vreemde locaties, deel uitmaken van een savvy team, uiteindelijk mensen zo kunnen inspireren zoals ik zelf geinspireerd ben.
Roos, wat betreft 23 okt, laat me weten als ik iets kan doen, probeer ik dat in de kroeg te regelen qua personeel.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik zou in eerste instantie graag mee gaan als vrijwilliger.
Doel: Zelf meer te leren en te zien wat er allemaal bij komt kijken. Daarnaast zou ik graag mijn vaardigheden en ervaring in het geven van voorlichtingen en lessen om leren zetten in het delen van ervaring betreft het omgaan met je paard.
Beschikbare dagen: Op woensdag en in de weekenden kan ik de hele dag. Anders door de weeks in de avonden.
Voorkeur 100 km vanaf A'hem of Apeldoorn. Maar ook best bereid om een keer wat verder te rijden.![]()
Stop thinking, start feeling
Bladwijzers