Haha, wat een boel te doen nog, Karianne!
Ik ga nog een heel dagje werken, en dan om 3 uur GAAAAAAAN! Ik ben er in een half uurtje. Wat een luxe!
Haha, wat een boel te doen nog, Karianne!
Ik ga nog een heel dagje werken, en dan om 3 uur GAAAAAAAN! Ik ben er in een half uurtje. Wat een luxe!
Goedemorgen
Ik ben in Alkmaar en kom straks ook die kant op. Ik heb nog geen idee hoe want er rijd vast geen trein in wateren
Ik ga zo maar eens iemand bellen
Tot straks
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Veel plezier iedereen![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Veel plezier!
Ik misschien woensdag langs om te kijken, is nog even afhankelijk van vriendlief
Iedereen heel veel plezier! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ja, je kan niet alles hebben. Veel uitgebreide verslagen schrijven dan maar. Dan leer ik ook nog een beetje mee.
Oja, en veel mooi weer gewenst!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ja het wordt eens tijd. Er is ons lang geleden (2 dagen) nieuws beloofd en het staat nog steeds niet op het forumOorspronkelijk Geplaatst door anroomy
.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
,
Nieuws is tot donderdag alleen voorbestemd voor live luisteraars![]()
Ik zou dus zeggen KOMT ALLEN GEZELLIG LANGS!!![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
![]()
![]()
![]()
NAAR DRENTE???
![]()
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Leuk Annelies!!Oorspronkelijk Geplaatst door alytuiere
![]()
Voor iedereen die alleen komt slapen maar niet meedoet reken ik 15 euro per nacht.
Denk er even aan dat je je eigen beddengoed meeneemt want anders komt er een laken pakket bij.
Verder denk ik dat ik er klaar voor benIk ga zo even boodschappen doen en dan richting steenwijk
Tot zo!
Zo dalijk ga ik zo langzamerhand maar eens richting stal, de rest van de te doene dingen (behalve het anti-snurk-device) is geregeld.
Tot vanavond dames!
Dank voor alle goede wensen!
May the horse be with you!
Hoe laat is iedereen er dan? Ik ga over een uurtje op pad. ben er rond 4 uur denk ik
Ik dacht om een uur of 15 a 16 van stal te vertrekken. Dan zullen er wel files staan bij Zwolle en daarna (werk aan de weg toch?). De reis zal zeker 2 uur duren vermoed ik (stuk binnendoor nog).
Dus zoiets![]()
May the horse be with you!
Heel veel plezier allemaal en goede reis!!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik kom toch morgen pas. priveomstandigheden![]()
Bladwijzers