Er is op woensdag nog plek want Evi heeft aangegeven op dinsdag mee te willen doen. Bij deze ben je dus van harte welkom met Palou![]()
Er is op woensdag nog plek want Evi heeft aangegeven op dinsdag mee te willen doen. Bij deze ben je dus van harte welkom met Palou![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Kan iedereen die wil komen meedoen kijken, bieren of anderzinds interesse heeft even aangeven wanneer je dat zou willen en wat? Dus met of zonder overnachting, eten, drinken etc.
Dat maakt het voor de planning wel een stuk makkelijker
Ik zal alvast aangeven wat ik weet en dan kunnen jullie zelf even aanvullen
Maandag middag:
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Karianne + Susan of Spori
Shanna
Anna
Dinsdag:
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Sandra + Shanna (niet slapen)
Evi + Beeb of Shaf (slapen bij ons of bij San ?)
Anna
Woensdag :
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Sandra + Shanna (niet slapen)
Jorunn + Palou (niet slapen)
Anna
Donderdag :
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Sandra + Shanna (wel slapen)
Anna (niet slapen)
Verder weet ik dat er geroepen is dat er verschillende mensen langs willen komen voor de gezelligheid of om te komen kijken. Beide zijn welkom al kan niet iedereen blijven slapen.
Misschien dat er bij gebrek aan slaapplaatsen iemand bij Sandra kan overnachten maar dat is dan voor je zelf om te regelen.
Roos
Ilian
Caroline (max-caroline)
Nienke (wien)
Lia
En wie ik verder nog vergeten ben.
Ik zou dus graag van iedereen weten wat de plannen zijn!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Helaas kan ik er helemaal niets over zeggen nog. Vanaf 4 oktober is mijn baas ook op vakantie en 'moet'ik oppassen op het bedrijf. Mijn collega zou dat doen, maar die is afgelopen donderdag met spoed in het ziekenhuis beland. Maar ik laat het weten zo snel ik het wete...hmz dat klinkt wel wat vreemd![]()
Ik zou graag dinsdagavond komen gezelligen en blijven slapen als dat kan![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik slaap en eet thuis (behalve tijdens de lunch)
Mocht er iemand heel graag op woensdag willen in mijn plek willen, dan kan dat.
Mijn thuissituatie is wegens ziekte van mijn man en een zeeer ondoorzichtig beleid van ziekenhuis niet erg zeker. Het kan dus zijn dat we die dag een afspraak hebben en ik niet naar de lesdag kan. Het zou zonde zijn als mijn plek dan leeg blijft.
Een reserve voor als ik niet kan mag natuurlijk ook!
Ik hoop natuurlijk heel hard dat alles zo gepland wordt dat ik lekker zelf heen kan![]()
Lies ( Memphis) komt waarschijnlijk ook op woensdag. Ze dacht er over om haar paard mee te nemen. Niet voor les, maar voor het bos. Ik zal haar vragen dit aan je te bevestigen.
Ik vertrek zelf vrijdag morgen.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
@yulia/anna: ik kan ook wel op donderdag (wel met dezelfde onzekerheden)
Als er een plekje is op woensdag, zou ik toch wel heel graag een dagje willen. Hangt er wel van af hoe laat de les begint, want ik moet eerst met Wick de dijk nog over (gok op een uur of 2 sturen).
Wat zijn de kosten voor een dagje zonder overnachting?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
De kosten voor een dagje zonder nachtje zijn 75 euro voor 4uur les.
Een paddock kost 7,75 per dag en lunch is niet inbegrepen. En natuurlijk zijn Wick en jij van harte welkom![]()
De binnenbak is gereserveerd van 10 tot 12 en van 15 tot 17 uur. Als het weer goed is zijn de tijden dus flexibeler.
Als jij op woensdag meedoet Saar dan zet ik Jorunn op standby voor donderdag. En mocht je woensdag wel kunnen Jorunn maar donderdag niet dan zijn we op woensdag met 6 want Lies doet niet mee met de lessen, die komt kijken en voor het bos![]()
Hierbij rond, met paddock en moet m'n broodtrommeltje mee of kan ik gewoon financieel bijdrage voor lunch en
Naam paard is even onder voorbehoud, misschien komt Pup wel mee omdat Wick haar lijf niet helemaal heel is op dit moment.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ja een bijdrage voor lunch is ook prima hoor! We hebben een huisje en kunnen dus alle kanten op
We zien wel welke haf er uit stapt
GAAF!
Ik wil ook graag een dag komen kijken. Zal morgen mijn rooster eens doorspitten.
Soo hee wat een chaotische week wordt dat zeg!
Als iemand het overzicht houdt, dan zorg ik dat ik niet diegene ben
Dus ik heb iedere nacht een verse bedgenote?![]()
May the horse be with you!
Haha nee hoor K we houden jou kamer lekker solo![]()
En het lijkt chaotisch maar ik behoud het overzicht![]()
Bladwijzers