We hebben net de afspraken gehad voor komende week en nu moet mijn man precies op donderdag weer naar UMCG. Was te verwachten
Anna, kan ik op woensdag nog meedoen? (stond op vorige pagina).
We hebben net de afspraken gehad voor komende week en nu moet mijn man precies op donderdag weer naar UMCG. Was te verwachten
Anna, kan ik op woensdag nog meedoen? (stond op vorige pagina).
@Sandra: ik denk 10-2 en 15-17 uur, omdat dan de binnenbak gereserveerd is?
Inderdaad echt top organisatie Anna![]()
Ik begreep dat dit de slecht weer lestijden zijn. Als het mooi weer is en niet de binnenbak willen gebruiken, zijn we natuurlijk flexibeler.Oorspronkelijk Geplaatst door Maroush
Wat zijn de plannen voor maandag, behalve aankomen en elkaars paarden bewonderen?
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik kom alleen mn paard brengen, rond een uur of 4 denk ik en ga daarna al vrij snel weer terug.
De lessen zijn van 10 tot 12 en van 15 tot 17. Dit in elk geval met regen doordat er uren zijn vastgezet voor ons voor gebruik van de binnen bak!
Als het weer mooi is kunnen we zelf bepalen hoe of wat maar in elk geval om 10 uur beginnen
@ ilian: De kosten voor de hong begragen 1 malig 15 euro![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
Jemig, dan kan ik net zo goed Chief meenemen![]()
Maarja, kan Pep ook niet thuis laten, dus die mag fijn mee.
Zal ik een kratje bier meenemen?
Lia en ik rijden om 18.00u uit Arnhem weg, het is 1,5 uur rijden dus dan zijn we er zo rond 19.30. Gezellig!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik kom woensdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Of ik blijf slapen moet ik nog even over denken.
Kijk er onwijs naar uit jullie te zien.
Veel liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Van mij wel! Lijkt me prima!Oorspronkelijk Geplaatst door prebalia
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Het eerste paard staat al op de AlberthoeveWe kregen een hartelijk ontvangst. Ik wilde even bij de Koolmees gluren, maar daar zaten huurders in. Leuke binnenbak. Is een goede uitvalsplek, mocht het regenen.
Klinkt goed! Waar slaap je vannacht dan?
Ik hoop er morgen ergens in de loop van de middag te zijn, even afhankelijk van het trailerladen.
Ik ben weer naar huis gereden met vriendin en trailer. We hebben vandaag met onze paarden een bosrit gemaakt.Zo kon ik haar verleiden om m'n paard te brengen.Ik slaap vannacht gewoon thuis, moet m'n eigen tas nog pakken.
Dat is goed geregeld zeg![]()
Heel fijne week allemaal.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Dank, Ali!
Leuk dat je er al bent, Yulia!
Zie naar je uit, Roos! Als ik nou een anti-snurk-device op de kop tik, slaap je dan wel in Wateren?
Ilian: kratje bier: strak plan, neem ik wijn mee zoals gepland. En de rest
Morgen nog even lijnzaadkoken en in bakjes doen voor Das voor dins-, woens- en donderdag, zakelijk geld storten (rekening leeg), boodschappen doen, bandjes oppompen, auto laden, Susanne meenemen en dan GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!! Dikke vette YIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vakantie!!!!!!!!!! Leren!!!!!!!!!!!!
Hele midweek eigen paard!!!!!!!!!!!!!
ZIN!
Tot morgen kanjers!
May the horse be with you!
Gaan we nu ook nog blowen dan?Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
grapje
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bladwijzers