Waar is de "pfew!!" smiley als je haar nodig hebt?
Nowehere to be found
Zal de trailer eens afstoffen deze week!![]()
Waar is de "pfew!!" smiley als je haar nodig hebt?
Nowehere to be found
Zal de trailer eens afstoffen deze week!![]()
May the horse be with you!
Prima! Ik reken op donderdag, mocht t veranderen hoor ik het wel. Bedankt!Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
Even een volkomen nutteloos bericht
IK HEB ER ZIN IN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak me wat zorgen. Lisenka krijgt door de kou meer last van de artrose. Ze komt wat moeilijk op gang, maar uiteindelijk loopt ze wel goed. Ik had zo graag voluit mee kunnen doen. Dan maar wat aanpassen. Het draait tenslotte om onze paarden. De nieuwe medicijnen zijn besteld. Hopelijk slaan die snel aan.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik heb de lijst even geupdate. Moet verder iedereen zichzelf maar even erbij zetten
Ik heb er ook ongelofelijk veel zin inMaandag middag:
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Karianne + Susan of Spori
Shanna
Anna
Dinsdag:
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Sandra + Shanna (niet slapen)
Evi + Beeb of Shaf (niet slapen)
Anna
Ilian (avond + slapen)
Woensdag :
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Saar + Wick of Pup (niet slapen)
Lies + Memphis (niet lessen/slapen)
Anna
Donderdag :
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Sandra + Shanna (wel slapen)
Jorunn + Palou (niet slapen)
Anna (niet slapen)![]()
Is het ook mogelijk om een hele dag te komen kijken? En zo ja, wat kost dat?
Ik kan geloof ik voor dinsdag een auto roggelen, dus zou dan misschien wel willen komen gluren.
Oh, ik zie me er al bij staan voor woensdag, dus opnieuw aanmelden hoeft niet meer.
(lies en memphis)
Anna, de paddock voor 1 dag zou ik zelf regelen met de Alberthoeve toch?
mijn paard heeft een mening.
@ Nienke: Ja je kunt ook een dag komen kijken. De kosten daarvoor zijn 30 euro exclusief lunch maar inslusief een hoop gezelligheid
@ Lies: Het zou inderdaad fijn zijn als je zelf even contact opneemt met de alberthoeve voor een padock![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Is er op dinsdag nog plek voor een toeschouwer?
Het lijkt me erg leuk en gezellig om te komen kijken![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Jeeee, Lia komt ook mee dinsdag
Lukt dat nog met slapen? Anders neem ik wel een matrasje mee en leg ik die achterin de berlingo, slaap ik daar wel.
Enneh, mag Pepper mee? Die kan aangelijnd blijven uiteraard. Dat zou fijn zijn, anders moet 'ie heel lang alleen zijn want manlief moet gewoon werken.
Leuk, tot dinsdag dames!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Change of plans! Lia kan helaas niet meer mee, die moet woensdagochtend al vroeg werken
Dinsdag:
Annemieke + Maroush
Judith + Lisenka
Evi + Beeb of Shaf (niet slapen)
Anna
Ilian & Pepper(avond + slapen)
Roos (avond + slapen)Roos daarentegen komt dinsdag mee, wij rijden rond 15.00u jullie kant op dan, blijven eten en slapen (Pepper dus ook), en woensdag rond 12u rijden we weer terug. Gezellig, heb er zin in!
Als ik goed tel, zijn er dan 6 bedden voor 6 mensen, toch Anna? Anders crash ik wel op de bank, die zal er vast ook zijn toch? Leuk leuk leuk!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Jahoor voor toeschouwers die niet slapen is er altijd plekOorspronkelijk Geplaatst door Eefje
![]()
@ Ilian: Neem maar een matje meewe kunnen je wel ergens kwijt maar ik hou K haar kamer graag alleen of alleen met Roos
Pepper mag mee in overleg en aangelijnd. In ons huisje mag er ook 1 hond mee maar ik denk dat we daar dan wel voor moeten betalen. Ik denk 5 euro ofzo.
Ik ga even aangeven dat er een hond meekomt en dat zou voldoende moeten zijn denk ik. Zoniet dan hor je van me!
Roos komt ook nog langs ik weet alleen nog niet wanneer![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
hihi die meneer van de Alberthoeve zal wel gek worden van al mijn losse aanvragen![]()
Dank Anna voor alle organisatie!!
![]()
![]()
May the horse be with you!
Anna, hoe laat beginnen de lessen elke dag? Dit ivm mijn oppas![]()
Bladwijzers