Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: BBP zoeken - wat een keus :S

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Re:BBP zoeken - wat een keus :S

hij is er met en zonder wrongen, met en zonder 'kussen' aan de achterzijde en met en zonder inlages. De vulling van die kussens bestaat uit zacht schuimrubber dat je kunt verwijderen. Ik heb die bij de wrongen eruit gehaald omdat mijn bovenbenen nogal stevig zijn en dan pas je er niet achter
    Je houdt dan een soort randjes over die toch wat steun geven. De zit is heel anders inderdaad, misschien eens kijken of je ergens wat kunt uit proberen?
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Ik heb jaren deze gehad: http://www.hue-hott.de/shop/USER_ART...cc2282d9097c7c . Voor buitenritten vond ik deze ideaal, maar toen ik meer in de bak wilde doen vond ik hem iets te comfortabel. Door de onderkant van schapenvacht zak je als het ware een beetje in de pad, waardoor ik het lastiger vond om te bepalen of ik goed recht zat en duidelijke zithulpen te geven. Nadat ik een keer met een Parelli-pad had gereden heb ik die van mij verkocht. Die stuggere, vilten pad vond ik veel fijner, dus was het plan om die een keer te kopen. Uiteindelijk is dat er niet van gekomen (heb in plaats daarvan een dressurzadel gekocht ).

Actief Forumlid mies's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Leeftijd
    41

Allemaal heel erg bedankt voor alle tips en ideeen!
    Ik heb besloten te gaan sparen voor een Christ-pad. Of dat die met of zonder wrongen wordt, dat hangt even van de cash-flow af...
    Tot dan kan ik op de Voest bbp vast oefenen

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Ik heb gewoon die van parelli, die vind ik heerlijk
    Ja, hij is dun, maar hij zit lekker stevig door de grip en mijn kont is zacht genoeg om als kussentje te dienen
    Vind het een erg mooi ding en hij is lekker praktisch.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bowen
    Ja, hij is dun, maar hij zit lekker stevig door de grip en mijn kont is zacht genoeg om als kussentje te dienen
    Dat laatste is niet per definitie waar hoor!
    Nou weet ik niet hoe jouw kont eruit ziet (ik ken je niet), maar ook de zitbotjes van iemand met een wat steviger achterwerk kunnen door een paard héél goed gevoeld worden! Hoeveel last een paard van je zitbotjes heeft, heeft meer te maken met de manier waarop je op het paard zit, dan met het formaat van je achterwerk.

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bowen
    Dat laatste is niet per definitie waar hoor!
    Nou weet ik niet hoe jouw kont eruit ziet (ik ken je niet), maar ook de zitbotjes van iemand met een wat steviger achterwerk kunnen door een paard héél goed gevoeld worden! Hoeveel last een paard van je zitbotjes heeft, heeft meer te maken met de manier waarop je op het paard zit, dan met het formaat van je achterwerk.
    Dat weet ik, het was maar een grapje

Vind het gewoon een fijne en mooie barebackpad, maar ik denk dat iedereen gewoon moet nemen wat bij hun past, de een zweert bij een kussentje ertussen, de ander vindt het niks.
    Zo is voor mij met wrongen en gedoe niets voor een bbp, voor een ander is dat juist weer presies wat ze willen.
    Het blijft toch altijd een kijken naar jezelf en je paard.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Actief Forumlid mies's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Leeftijd
    41

Joepie! Ik heb het poepsjieke wolletje besteld.
    Altijd fijn, die verjaardagspotjes (En wat voel ik me verwend!

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

MIes !
    note to self: change the mind, the body will follow.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten