Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Wie gaat er 5 september naar NH dag (Manage Mansour Arnhem)?

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Re:Wie gaat er 5 september naar NH dag (Manage Mansour Arnhem)?

Dat was gezellig! Ik was er pas om 13.00u en heb me vooral vermaakt met koffie drinken en met leuke mensen kletsen Helemal leuk Bedankt voor de gezelligheid!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Actief Forumlid Amable's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Leeftijd
    44

Re:Wie gaat er 5 september naar NH dag (Manage Mansour Arnhem)?

Ook ik was zondag op de NH dag, samen met Jauke. Wel een paar forum mensen gezien, maar niet veel. Moet zeggen dat ik ook druk was, eerst natuurlijk stand in richten, Jauke klaar maken, demo geven, Jauke weer afverzorgen en op stal, vervolgens was machteld er om eea door te spreken voor volgende week op horse event. Daarna even een half uurtje vrij voor ik alweer door moest om de workshop te geven. Daarna nog even de demo van Marja gekeken om te zien of mijn blok zijn werk goed deed :lol: En daarna nog even een stugge neckring mogen lenen van Vanda Oosterhuis om met Jauke een keer te proberen, dus even lekker in de buitenbak met hem aan het spelen geweest. Hij is er niet echt aan gewend om op stal te staan, dus hij was lekker wakker :lol: Allang blij dat 'ie nog even mee mocht En toen was de dag eigenlijk alweer voorbij, time flies!
    www.amable.nl
    Ons dagboek http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=24772.0
    Jauke-llevado.hyves.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten