Of een zekere persoon heeft nu de grootste lol dat zijn/haar actie zoveel stof doet opwaaien![]()
Of een zekere persoon heeft nu de grootste lol dat zijn/haar actie zoveel stof doet opwaaien![]()
@ Karianne. Ik ga het vanmiddag even aan mijn mams vragen.
Ze loopt het bij de Intersport geloof ik.
Ik waste Kate's deken (toen hij nog nodig was) zodra ik vond dat hij vies was, tussendoor klopte ik hem slechts goed uit (haren en modder waren er dan ook vanaf). Wassen deed ik met gewoon wasmiddel, maar ik spoelde de deken na met flink azijn (verwijderd zeeprestjes) en een paar druppels tea-tree olie in het wasverzachter bakje.
Over het houdini-gedeelte geen idee hoe Spori dat voor elkaar gekregen heeft!!! Wick heeft ooit wel tijdens een fikse storm haar deken "verloren". Dat was een Rhino, dus met riempje om staart, achter de billen en 2 buiksingels. Alles zat nog dicht, dus moet hij over haar hoofd zijn gewaaid en ons vermoeden is dat Kate de jas over haar hoofd heeft heen getrokken zodat ze eruit kon stappen. Alleen dat al is al tamelijk bijzonder, laat staan dat een exceemdeken netjes uitgetrokken kan worden...
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Bij de bever-sport heb je in ieder geval van die sprays en speciaal wasmiddel voor waterdichte jassen. Allerlei verschillende, voor allerlei verschillende materialen. Daar zit vást iets bij wat je kunt gebruiken. Zit er bij jou in de buurt zo'n winkel? Anders wil ik hier wel even voor je kijken en neem ik dat de 13e mee.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bij de paardendrogist heb je ook speciaal spul om dekens waterdicht te maken, is dan meer bedoeld voor regendekens maar lijkt mij dan ook kunnen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
ja het is idd voor jassen enz. Werkt echt goed. Vooral als de dekens nog wat nieuwer zijn.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Oude deken wil wel maar ja zijn niet voor niks oude dekens haha
Oh van dat technische buitenmensenwasspul? Aha!
Ja dat verkopen ze hier wel hoor,lief van je, Ilian!
Leuk dat je biertjes komt drinken op Annakamp, by the way!
Lodash vindt de nieuwe Uri Geller beneden zijn stand en Spori geeft niet om roem, dus dat wordt het niet
Spori heeft besloten om behalve de deken ook alle manenkorstjes af te werpen, dus dat is WEL goed nieuws.![]()
May the horse be with you!
Lekker off-topic, maarrehhhh.. Ja die traditie moet in ere gehouden worden he?Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
![]()
Kan je in ieder geval gerust biertjes drinken, wetende dat je paardje een waterdichte deken heeft
Is het toch nog een beetje on-topic![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Of gewoon bij kruidvat, ofwel een spray ofwel zo'n goedje wat je erbij in de wasmachine gooit (als je hem toch wast. Alleen moet je dat wel na/bij iedere wasbeurt doen want met wassen gaat de werking weg.
Ik gebruik dat spul ook om vanalles voor mezelf waterdicht te maken, zoals bijvoorbeeld mijn pet zodat mijn hoofd droog blijft tijdens een bui, echt wel fijn![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers