Wegens een leuk idee van Karianne in de verlenging![]()
Ik heb nog geen idee of dit handig wordt maar leuk beloofd het dan in elk geval wel te worden.
De data kunnen zijn
- 4, 5, 6 oktober
- 5, 6, 7 oktober
- 6, 7, 8 oktober
Het idee is om met maximaal 6 mensen ( met mij erbij 7 en als mensen halve dagen willen dan 12 plus mij is 13 kan iedereen nog volgen)
De totale kosten worden nader bepaald maar de les kosten komen op:
75 Euro voor savvyclub leden per dag
90 Euro voor niet leden
20 Euro voor toeschouwers.
Wat de kosten van overnachtingen, huur van locatie etc. gaan worden laat zich nog raden maar daar vinden we vast iets op. Eerst eens kijken of er voldoende animo is om iets goeds te gaan zoeken
EDIT: Bij 10 personen komen de overnachtingskosten inclusief paard uit op ongeveer €150 euro per persoon voor een midweek. Dus maandag middag/avond aankomst, vrijdag ochtend vertrek en 3 dagen les. Om het wat goedkoper te maken gaan we nu uit van 4 uur les per dag in groepsverband zodat het ook een beetje een vakantie is
We zullen zelf koken dus de kosten voor eten zullen niet veel hoger zijn dan normaal.
De totale kosten zullen dus tussen 350 en 400 Euro liggen inclusief. Zodra ik een vaste prijs weet zal ik die melden
Voor zover ik het nu kan overzien wordt het een accomodatie in noord drenthe, tussen Steenwijk en Assen in. Ik ben hier zelf een keer op vakantie geweest en het drentsfriese wold is prachtig om te rijden!
Bij deze het lijstje
Karianne en Suus (halve dagen gok ik zo)
Lia en Rebbel (ook halve dagen gok ik nogmaals)
Vul maar aan als je ook zin hebt om mee te doen!
Bladwijzers