Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Kampvuur en leiderschap

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Kampvuur en leiderschap

Beetje vage titel, maar wel een mooie samenvatting van wat ik vanavond 'ontdekte'.

Na het inspecteren van 3,5 hectare land op kruiskruid (gaan morgen hooien en hadden het land nog niet gechecked) was ik naar Shaf gegaan om weer ff te grondwerken (rijden gaat nog niet met mn rug)

De bewoners van het 'landje' naast de wei hadden een mooi klein kampvuurtje gemaakt, ideaal dus om paard zn eerste vuur-kennismaking te laten ervaren

Paard was relaxt bij het vuur, stond braaf stil, maar toen ik even ging zitten (en kletsen) met de vuur-stoker begon hij steeds onrustiger te worden. Terug op zijn plek zetten (yoyo, sideways) terwijl ik zat lukte wel, maar hij bleef steeds korter stilstaan en werd echt nerveus.

Zo gauw ik opstond, was hij wel gelijk kalm. Na 5 minuten ging hij zelfs half staan slapen met zn hoofd schuin achter mijn rug.

Zou het dan zo zijn dat hij mij niet meer als (actieve) leider ziet wanneer ik ga zitten???
    Hij is wel gewoon nog 'bestuurbaar' als ik zit, alle games lukken nog gewoon, maar blijkbaar kan hij niet meer echt relaxen.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: Kampvuur en leiderschap

Ja dat zou best eens kunnen, immers als je op de grond zit kun je niet direct vluchten. Voor Shaf zou het zo overkomen dat hij niet meer op je kan bouwen als je zit, vandaar w.s zijn onrust.
    Grappig had hier nooit bij stil gestaan, zit ook wel eens bij Amon op de grond, maar ja dan is er geen gevaarlijk vuur in de buurt.
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid Apple's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Zou best kunnen.

In praktijk in de kudde slapen en liggen paarden ook om de beurt en houdt degene die staat en wakker is de wacht.

Best kans dat Shaf wat in de war raakte en dus besloot dat hij dan maar degene moest zijn die de wacht moest houden bij dat enge vuurtje.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

hihi, zo dacht ik er ook over ja.

Toen ik aan het eind weer even ging zitten, heb ik bewust zijn hoofd tot aan de grond geporcupined en toen bleef hij al een stuk beter staan. Maar toen stond hij eigenlijk ook al half te slapen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ja dat is zo, heb ik ook! Ik ga wel eens tijdens het wandelen ergens zitten en dan kan hij ff grazen, maar dan is hij veel alerter op zijn omgeving dan wanneer ik sta. Wel leuk zo'n vuur oefening!

Bladwijzers

Forum Rechten