Wie heeft er ervaring met bietenpulp merk en zo.
Ik ben nl op zoek naar bietenpulp met zo min mogelijk suiker en zetmeel. Nu hoorde ik iets over inlandse bietenpulp dat deze minder suiker bevat dan de bietenpulp in brokjes geperst.
Nu kan ik voor zover ik het heb zien liggen alleen de brokjes vorm krijgen (arie blok is de fabrikant geloof ik, als ik het goed onthouden heb) daar zit in 127 gr.
Is er ook een merk welke lager is dan dit?? Dodson en horrel heeft Kwikbeet hoeveel zit daar in? Weet iemand dat?
Ik kan het niet terug vinden op de site. Zijn er andere merken??
Ik wil dit graag hebben zolang ik nog geen uitslag heb of mijn ponytje cushing heeft of niet.
Hij voldoet aan alle uiterlijke kenmerken / voorwaarden. Ben ook bezig met studeren hoe cushing werkt hoe het ontstaat wat je er aan kunt doen enz...enz... Heb nog wel enkele weken werk. Nu kreeg ik een nood dieet geadviseerd voor zijn hoefbevangenheid.
Nu is testen op zo'n moment ook niet echt handig want je krijgt een iets wat vertekend beeld. En het jaargetijde zit ook niet echt mee.
De dierenarts was een beetje vaag en snapte ook niet direct welke test ik nu wilde laten doen. Dus ook hier meteen alle info van uitgeprint
Het nooddieet helpt redelijk ik geef alleen geen bietenpulp. Langzaam gaat het ietsje beter, ik was er bijtijds bij, maar wil nu het proberen te voorkomen in de toekomst. En de DA zo ver krijgen dat hij pergolyde gaat voorschrijven.
Ik hoop vrijdag te kunnen testen....
Bladwijzers