O.T. maar ik wil dit NIET per pb maar openbaar doen:
Allereerst was bij verwijdering van een post een melding in dit topic wellicht ook een idee geweest? Beetje raar zo, met al die posts er achteraan met dezelfde strekking!
En Evi, aannames zijn nooit constructief. Discussieren op betrekkingsniveau ook niet. Er was een tijd dat het toch lukte hier op dit forum om discussies zonder al te veel aannames en op INHOUD te voeren. Ik merk steeds vaker dat dat blijkbaar niet meer kan of mag...veel 'ja maar' op betrekkingsniveau, veel bijval hierin, veel commentaar op posts waar sec INHOUD besproken wordt (wat soms hard over komt blijkbaar).... Ik vind (let op IK vind) dat de MODS hier een dubieuze rol in spelen. Dat bijvoorbeeld in dit topic ook de MODS zich mee laat slepen door het betrekkingsniveu, daar waar ik van de MODS zou verwachten dat ze JUIST de inhoud zuiver zouden willen houden... heel heel heel jammer en het maakt het forum daardoor voor mij een stuk minder waardevol. Nu kan het forum mij bèst missen, maar er zijn ook afhakers die volgens mij altijd een zéér waardevolle inbreng hebben gehad hier.... nogmaals ... héél jammer.... M.I. een gemiste kans op een NIET-klapvee-forum dat ook GEEN Bokt is...
Bladwijzers