Voor mij is de zondag makkelijker, maar zaterdag ook vaak wel te regelen.
Voor mij is de zondag makkelijker, maar zaterdag ook vaak wel te regelen.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ik heb geen voorkeur, zolang ik het maar ruim van te voren weet. Probeer ik de agenda gewoon aan te passen!
Zaterdag en zondag kan voor mij allebei mits ik een beetje tijdig weet op welke data![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Vanwege de buitenlokatie zou het al wel vrij snel moeten gebeuren. Ik zat zelf te denken aan september.
Optieshet wordt toch de zondag want ik moet ook alles klaarzetten etc)
12 september
19 september
Wat zou jullie voorkeur zijn?
Voorkeur gaat dan uit naar 19 september, 12 september zou voor mij eventueel ook nog te doen zijn (maar weet ik niet zeker)![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
12 sept kan ik niet, 19 september is prima! Weekend erna zou ook kunnen wat mij betreft.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
19 september klinkt al goed!![]()
Ai, 19 september is enige dag dat ik niet kan.
12e lukt bij mij wel. Weekend erna (25e en 26e) en ervoor (4e en 5e) kan ik ook.
19 september zou ik kunnen, mits ik een trailer kan regelen en manlief geen plannen heeft waar ik nog niet van weet...![]()
dus 26 september kan eigenlijk iedereen?![]()
Gaaf hoor. Wil ook heel graag, maar ik moet even kijken of ik vervoer wel rondkrijg
Ik kan dan in principe niet.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
26 september ook geen probleem![]()
Nee, 26 september kan ik niet. Alleen 12 of 19.
Ohhh.. Lastig..![]()
Bladwijzers