Misschien kijken of we in oktober allemaal kunnen? Het weer is ook in augustus soms ook niet al te besttoch!! Idee?
Of anders gewoon kiezen en dan kunnen een paar van ons niet!
Misschien kijken of we in oktober allemaal kunnen? Het weer is ook in augustus soms ook niet al te besttoch!! Idee?
Of anders gewoon kiezen en dan kunnen een paar van ons niet!
Misschien wel handig...Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Misschien toch wel handig...Oorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Zouden jullie het leuk vinden om les van Kim Steutel te krijgen tijdens de playday?
Voor meer informatie over haar kan je kijken op www.equi-unity.nl
Ook geeft ze een demo op de NH dag bij Mansour en samen met Michael Grohmann op 16 september in Amsterdam.
September zit bij ons al vol, maar ik oktober kan het wel.
Groetjes Wendy
Persoonlijk heb ik niet zo'n behoefte aan les bij een playday. De playday zelf zal voor mijn paard voornamelijk al leerzaam genoeg zijn dus wil liefst gewoon de focus bij mijn paard en zijn emoties hebbenMaar als anderen het leuk vinden, vind ik het prima hoor. Dan kijk ik zo nu en dan gewoon toe tussen het spelen door
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ook geen behoefte aan les van Kim, wel aan de playday... Anouk?????
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ik hoef ook geen les erbij! Zelfde reden als Linda!
Ik zal snel een poll maken!
Bladwijzers