Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: natuurlijk bekappen omgeving breda

natuurlijk bekappen omgeving breda

Hoi

Ik ben op zoek naar een gediplomeerd natuurlijk bekapper die zo eens in de paar jaar wil langskomen.

Gedurende het ganse jaar onderhouden we de paarden zelf maar ik zou graag iemand hebben die het werk kan controleren en eventueel corrigeren...

Raf Antheunis heb ik enkele jaren geleden gehad en die is voor België actief.

Zijn er nog andere mensen uit de omgeving van breda bv omdat wij in België wonen, provincie Antwerpen op enkele km van Breda af...

Alle gegevens zijn welkom... en vrouwen nog meer daar men merries niet zo gediend zijn van mannelijke bekappers...

groetjes
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: natuurlijk bekappen omgeving breda

Eens in de *paar jaar*? Is dat niet een beetje weinig (of is het een typefoutje)?
    Waarom vraag je Raf niet meer? Mooie gelegenheid om je merries te laten wennen aan een aardige man.

Tja, das dus een typefout, hé! Enkele keren in het jaar, is beter....

Bij Raf is het net misgelopen bij men merries vandaar dat ik nu met men oudste zit die naar Nederland gaat bij Eddy....

Voorheen heeft zij in 21 jaar niet gek gedaan bij een bekapper en na Raf moet er geen meer in de buurt komen, hoor! Hijzelf kon op het einde niet een straal van 3 meter komen of ze had hem met zowel voor als achterbenen...

Niet dat ik niet tevreden ben/was over Raf maar tussen mijn merrie en Raf gaat het echt niet...

dus noodgedwongen ben ik zelf cursussen gaan volgen
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik denk dat Petra (strasser hoefverzorger die bij eddy op stal staat) ook wel in breda komt. Misschhien is dat wat voor je?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Bladwijzers

Forum Rechten