Ik ben er bij met de Equiplay stand
Lijkt me gezellig om weer wat bekenden te zien
Ik ben er bij met de Equiplay stand
Lijkt me gezellig om weer wat bekenden te zien
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ik ga nog even kijken, heb zaterdag een intensieve dag, maar lijkt me leuk. Zeker als ik met iemand mee kan (lift/gezelschap)![]()
O leuk! Dan ga ik zondag in ieder geval naar haar demo kijkenOorspronkelijk Geplaatst door blauwdruivje
![]()
ik kom zondag gezellig me laatste dagje van de vakantie. Daarna heb ik me eerste collegedag. Ben benieuwd wat marja gaat doen tijdens de demo.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik kom in ieder geval zondag wel even kijken en misschien ga ik zaterdagavond ook wel, lijkt me erg leerzaam.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Jeej, dan ben ik net een paar dagen terug van vakantie, ik denk dat ik ook wel even kom kijken.
Thanks voor de tips. Liefst dus eigenlijk een combi, eerst mogelijkheden zien, daarna uitleg. Overigens geef ik meestal uitleg nav vragen, dat is voor mij het makkelijkste omdat ik dan ook weet wat er leeft bij het publiek (bij een jong publiek zijn de vragen altijd "mag ik erop, hoe heet 'ie en hoe oud is 'ie? :lol: "
Ik ga er eens even over nadenken, kan vast wel wat leuks in elkaar zetten![]()
www.amable.nl
Ons dagboek http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=24772.0
Jauke-llevado.hyves.nl
En, wie is er allemaal geweest afgelopen zondag?
www.amable.nl
Jauke-llevado.hyves.nl
Ik ben er geweest. Moet zeggen dat ik het een beetje saai vond. Maarre.. Het was heel gezellig
![]()
Ik was er ook. Ik vond jouw demo leuk Danielle, erg knap wat je hem allemaal hebt aangeleerd. Vooral die eerste les met respect vond ik leuk om te zien. Hoe hij van het voer afbleef totdat jij het zei.Ik had eigenlijk naar je workshop moeten gaan, want ik had graag geleerd hoe je dat doet.
Ook de demo van Susan Harris vond ik erg mooi om te zien. Met het geschilderde paard, erg leerzaam!
Verder weinig nieuwe dingen gezien, maar het was wel erg gezellig. Iedereen weer even gezien.
Hey leuk, een foto! Heb je er toevallig nog meer? Ook fijn om te horen dat je de demo leuk vond! En dat terwijl ik 's ochtends eigenlijk nog steeds niet wist hoe ik het nu precies zou in richten :lol:
In de workshop is het stukje respect en hoe je het aanleert idd uitgebreid besprokenEigenlijk is het niet eens heel moeilijk hoor, vooral heel consequent zijn. Ik heb het op mijn oude site nog ergens uitgelegd staan http://www.dse.nl/~dca81/VD-blad.html
www.amable.nl
Jauke-llevado.hyves.nl
Sorry, verder geen foto's. Aleen 1 van de steiger geprobeerd, maar die was net te vroeg, dus niet zo mooi.Bedankt voor de link, ik zal het eens gaan lezen.
![]()
Ja Eenheid met je paard (of zo), Danielle en Susan Harris vond ik wel leuk. De rest vond ik er niet zo veel aan. Vooral de freestyle vond ik heeeel saai.Oorspronkelijk Geplaatst door labratje
Ik vond het een erg gezellig dag, leuk om weer zoveel mensen te ontmoete, voor mij soms echt weer een reunie ;-D
Ik vond de demo in de ochtend van Kim en Orsini heel mooi, Kim kan echt goed spreken tijdens zo;n demo en Orsini is een schatje. Het was toen nog wel heel rustig.
Ook heb ik nadat ik er echt voor ging zitten en goed luisterde weer wat geleerd van Chris Irwin, ook hem vind k elk jaar een betere demo gever worden, minder saai.
Het bitloos springen vond ik ook een super combi, wat een plezier hadden die samen en wat een lief mens en ontzettend lief paard.
Jauke was ook leuk al vond ik jullie demo vorig jaar leuker met het gymen samen, meer lijn in. Wel vond ik dat hij nu veel meer respect voor je had dan toen.... had het idee dat hij toen wat meer schooide...
Marja was ook mooi met haar 2 ijslanders, wat een rust straal jij uit, en wat weet je alles goed uit te leggen.
freestyle demo kreeg ik kriebels van en snel weggelopen, Voest is niks voor mij, ook Marjan SMit vond ik dit jaar tegen vallen.
Susan Harris vond ik erg interessant, al is mijn engels toch nog niet goed genoeg om het echt goed te volgen.
AL met al helemaal geen slechte dag, wel zou er meer vernieuwing mogen komen en meer Parelli!!!!!!!!!!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Bladwijzers