Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 31

Topic: Mansour NH dag met o.a. Marja en Amable

Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    90

Re:Mansour NH dag met o.a. Marja en Amable

Ik ben er bij met de Equiplay stand
    Lijkt me gezellig om weer wat bekenden te zien
    www.eenehorsemanship.nl
    Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Ik ga nog even kijken, heb zaterdag een intensieve dag, maar lijkt me leuk. Zeker als ik met iemand mee kan (lift/gezelschap)

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door blauwdruivje
    Susan Harris geeft zowel bij het seminar als op de nh-dag zelf een demo!
    En van 10 tot 12 kun je bij haar een clinic volgen! Daarvoor moet je je wel inschrijven!

Zaterdagmiddag geeft ze op de Mansour Juniordag speciaal voor jongeren (12 tot 16 jaar) ook nog een workshop.

O leuk! Dan ga ik zondag in ieder geval naar haar demo kijken

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

ik kom zondag gezellig me laatste dagje van de vakantie. Daarna heb ik me eerste collegedag. Ben benieuwd wat marja gaat doen tijdens de demo.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Ik wil graag die avond op de 4e. Zondags kan ik niet want dan moet ik lesgeven potverdikkie Misschien dat ik vervanging kan regelen maar ik ben bang van niet. Zeker ook omdat ik al vrij heb genomen voor de gymdag. Balen.

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Ik kom in ieder geval zondag wel even kijken en misschien ga ik zaterdagavond ook wel, lijkt me erg leerzaam.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Jeej, dan ben ik net een paar dagen terug van vakantie, ik denk dat ik ook wel even kom kijken.

Actief Forumlid Amable's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Leeftijd
    44

Thanks voor de tips. Liefst dus eigenlijk een combi, eerst mogelijkheden zien, daarna uitleg. Overigens geef ik meestal uitleg nav vragen, dat is voor mij het makkelijkste omdat ik dan ook weet wat er leeft bij het publiek (bij een jong publiek zijn de vragen altijd "mag ik erop, hoe heet 'ie en hoe oud is 'ie? :lol: "

Ik ga er eens even over nadenken, kan vast wel wat leuks in elkaar zetten
    www.amable.nl
    Ons dagboek http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=24772.0
    Jauke-llevado.hyves.nl

Aangemeld
    Apr 2010
    Leeftijd
    44

En, wie is er allemaal geweest afgelopen zondag?
    www.amable.nl
    Jauke-llevado.hyves.nl

Ik ben er geweest. Moet zeggen dat ik het een beetje saai vond . Maarre.. Het was heel gezellig

Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Ik was er ook. Ik vond jouw demo leuk Danielle, erg knap wat je hem allemaal hebt aangeleerd. Vooral die eerste les met respect vond ik leuk om te zien. Hoe hij van het voer afbleef totdat jij het zei. Ik had eigenlijk naar je workshop moeten gaan, want ik had graag geleerd hoe je dat doet.

Ook de demo van Susan Harris vond ik erg mooi om te zien. Met het geschilderde paard, erg leerzaam!
    Verder weinig nieuwe dingen gezien, maar het was wel erg gezellig. Iedereen weer even gezien.

Aangemeld
    Apr 2010
    Leeftijd
    44

Hey leuk, een foto! Heb je er toevallig nog meer? Ook fijn om te horen dat je de demo leuk vond! En dat terwijl ik 's ochtends eigenlijk nog steeds niet wist hoe ik het nu precies zou in richten :lol:

In de workshop is het stukje respect en hoe je het aanleert idd uitgebreid besproken Eigenlijk is het niet eens heel moeilijk hoor, vooral heel consequent zijn. Ik heb het op mijn oude site nog ergens uitgelegd staan http://www.dse.nl/~dca81/VD-blad.html
    www.amable.nl
    Jauke-llevado.hyves.nl

Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Sorry, verder geen foto's. Aleen 1 van de steiger geprobeerd, maar die was net te vroeg, dus niet zo mooi. Bedankt voor de link, ik zal het eens gaan lezen.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door labratje

Ik vond jouw demo leuk Danielle, erg knap wat je hem allemaal hebt aangeleerd. Vooral die eerste les met respect vond ik leuk om te zien. Hoe hij van het voer afbleef totdat jij het zei.
    Ja Eenheid met je paard (of zo), Danielle en Susan Harris vond ik wel leuk. De rest vond ik er niet zo veel aan. Vooral de freestyle vond ik heeeel saai.

Actief Forumlid gemmvm's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2006
    Leeftijd
    42

Ik vond het een erg gezellig dag, leuk om weer zoveel mensen te ontmoete, voor mij soms echt weer een reunie ;-D

Ik vond de demo in de ochtend van Kim en Orsini heel mooi, Kim kan echt goed spreken tijdens zo;n demo en Orsini is een schatje. Het was toen nog wel heel rustig.
    Ook heb ik nadat ik er echt voor ging zitten en goed luisterde weer wat geleerd van Chris Irwin, ook hem vind k elk jaar een betere demo gever worden, minder saai.
    Het bitloos springen vond ik ook een super combi, wat een plezier hadden die samen en wat een lief mens en ontzettend lief paard.
    Jauke was ook leuk al vond ik jullie demo vorig jaar leuker met het gymen samen, meer lijn in. Wel vond ik dat hij nu veel meer respect voor je had dan toen.... had het idee dat hij toen wat meer schooide...
    Marja was ook mooi met haar 2 ijslanders, wat een rust straal jij uit, en wat weet je alles goed uit te leggen.

freestyle demo kreeg ik kriebels van en snel weggelopen, Voest is niks voor mij, ook Marjan SMit vond ik dit jaar tegen vallen.

Susan Harris vond ik erg interessant, al is mijn engels toch nog niet goed genoeg om het echt goed te volgen.

AL met al helemaal geen slechte dag, wel zou er meer vernieuwing mogen komen en meer Parelli!!!!!!!!!!

Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
    www.p-aard.nl

Bladwijzers

Forum Rechten