Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: ervaringen met de cavallo hoefschoenen?

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

ervaringen met de cavallo hoefschoenen?

Aangezien we binnenkort langere afstanden gaan rijden, wil ik voor Sunny toch hoefschoenen aan gaan schaffen. Ik denk aan de cavallo's, eigenlijk de enige die ik ooit in real life gezien heb, en waar ik wel een aantal voordelen van zie. Ze zijn best betaalbaar, makkelijk aan en uit te trekken (denk ik), geen staaldraden/gespen bovenop en ook geen neopreen "sokken" waar Sunny niet tegen kan. En natuurlijk een leuk kleurtje

Iemand ervaring met deze hoefschoenen?
    Ben erg benieuwd!

"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re:ervaringen met de cavallo hoefschoenen?

Sorry hoor Isla maar die in rose , koop je er dan ook een ditokleurend dekje, cap, bodywarmer enzo bij
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Sorry hoor Isla maar die in rose , koop je er dan ook een ditokleurend dekje, cap, bodywarmer enzo bij
    Uiteraard , je hebt ze ook in het bruin, toch net iets meer mijn voorkeur
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Diesel pastte ze niet, al is dit echt een schoen voor hele ronde voeten. Diesel heeft ook hele ronde maar de wand is niet heel stijl, eerder plat, dus bovenin had hij heel veel inkijk zeg maar en de schoen was ook goed te draaien.

We hebben nogsteeds de easyboots glove...ook heel makkelijk aan te trekken en geen draden maar wel een sok en dat vind ik alleen maar handig, alleen tja..als ze er niet tegen kunnen.

Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    Diesel pastte ze niet, al is dit echt een schoen voor hele ronde voeten. Diesel heeft ook hele ronde maar de wand is niet heel stijl, eerder plat, dus bovenin had hij heel veel inkijk zeg maar en de schoen was ook goed te draaien.

We hebben nogsteeds de easyboots glove...ook heel makkelijk aan te trekken en geen draden maar wel een sok en dat vind ik alleen maar handig, alleen tja..als ze er niet tegen kunnen.
    Had je ze via Klaas kunnen passen? Want ik wil ze nl via Klaas bestellen. Mag ze wel teruggeven als het niet past. Sunny heeft ook niet echt ronde hoeven, wel stijl. Gewoon maar even passen waarschijnlijk!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Neej ik had ze via een ander adres...ben alleen de naam kwijt maar die hadden ze toen in de aanbieding. Zijn ook gewoon terug gegaan toen ze niet passen. Kreeg zelfs verzendkosten terug gestort..heel netjes.

Actief Forumlid mariejo's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    58

Hoi Isla, ik was even benieuwd of je de hoefschoenen al hebt en hoe ze je bevallen?
    Is Klaas komen passen bij jou of heb je het gewoon via je eigen opmeting gedaan?

Groet,
    Marie-Josee.
    Prendre la vie comme elle vient!

Heb ze in amerika gebruikt. Was er niet onverdeeld blij mee. Zou liever kiezen voor Renegades. Die bestaan ook in hippe kleurtjes, ha ha.

http://renegadehoofboots.com/
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mariejo
    Hoi Isla, ik was even benieuwd of je de hoefschoenen al hebt en hoe ze je bevallen?
    Is Klaas komen passen bij jou of heb je het gewoon via je eigen opmeting gedaan?

Groet,
    Marie-Josee.
    Ja ik heb ze ontvangen en vond het niets Heb ze weer teruggebracht naar Klaas. Ik vind ze erg grof en lomp eerlijk gezegd. Ook was de pasvorm voor Sunny niet geschikt, ze waren te ruim en te hoog aan de achterzijde waardoor de dikke rand in de kootholte blijft irriteren. Ik had ze zelf gemeten en alleen besteld bij Klaas. Was helemaal genezen van de Cavello's
    Heb nu 4 stuks (gebruikte) marquis hoefschoenen waar ik erg blij mee ben! Pompje is niet ideaal, maar ik heb er nu 4 fijnere schoenen voor de prijs van een nieuwe set cavallo's dus deze concessie is het wel waard.
    We zijn ze nu aan het 'inlopen'.

Actief Forumlid mariejo's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    58

Ohh, ik vind het toch nog wel lastig dat opmeten en welke je dan moet hebben.
    Maar je mag ze dus wel weer retour doen naar Klaas?
    Zit zelf erg te denken aan de Epics, maar Taran heeft nogal ronde hoeven, scheelt qua lengtemaat niet veel met de breedte maat, dus wat nu wijsheid is?
    En ik heb liever niet wat tegen zijn hielen aan, dat is volgens mij bij de Epics niet.
    Hij is gevoelig op zijn huid.

Maar dank je voor je antwoord, veel plezier met de Marquis!

Groet,
    Marie-Josee.
    Prendre la vie comme elle vient!

Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mariejo
    Ohh, ik vind het toch nog wel lastig dat opmeten en welke je dan moet hebben.
    Maar je mag ze dus wel weer retour doen naar Klaas?
    Zit zelf erg te denken aan de Epics, maar Taran heeft nogal ronde hoeven, scheelt qua lengtemaat niet veel met de breedte maat, dus wat nu wijsheid is?
    En ik heb liever niet wat tegen zijn hielen aan, dat is volgens mij bij de Epics niet.
    Hij is gevoelig op zijn huid.

Maar dank je voor je antwoord, veel plezier met de Marquis!

Groet,
    Marie-Josee.
    Hoi Marie-Josee, ja je kan ze bij Klaas weer terugbrengen (mits binnen bepaalde tijd en niet beschadigd natuurlijk ) Staat ook op zijn site Ik kreeg de indruk dat hij best veel ervaring heeft en hij wilde voor mij ook echt zijn best doen om passende schoenen te kunnen leveren, gewoon even de maten doorgeven en hij kan je prima helpen !! (lengte en breedte maat).
    Ik ben nu even geholpen op een andere manier, maar ik geloof ook echt dat Klaas me goed had kunnen helpen, vooral omdat hij zoveel variaties kan bieden.

Gewoon even overleggen, kan geen kwaad lijkt me... en als ik zag hoe ze met schoenen lekker over de kiezels kon lopen... was voor mij al doorslaggevend! Suc6

Bladwijzers

Forum Rechten