Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: zachte straal

Actief Forumlid WesternGirl's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    37

zachte straal

vraagje...

het is mij opgevallen dat de straal de hoeven van mirjam mijn verzorgpaard erg zacht zijn...je kan het echt indrukken...het stinkt niet...het laat ook een beetje los...en ik vertrouw het dus niet helemaal...
    ze loopt 24/7 op de wei...kan het zijn dat dit komt door natte ondergrond door de regen van de laatste tijd of is er iets mis..
    ik heb niet zo heel erg veel verstand van hoeven vandaar dan ik het vraag..zodat ik er iets aan kan doen of tegen de eigenaresse kan zeggen dat de smid moet komen of weet ik het wat..

gr sanne

een dag zonder paard is een dag niet geleefd

Actief Forumlid Sita's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    38

Re:zachte straal

hier is bij beide ponies ook net alle oude straal eraf gekomen. de hoeven waren bikkelhard van de droogte en toen het plots natter weer werd, kwam dit allemaal los... zat een mooie, maar een beetje zachte nieuwe straal onder. helemaal gezond en natuurlijk hoor binnen een paar weken is dat net zo stevig als ervoor. als je zeker bent dat het geen rotstraal is, zou ik me geen zorgen maken hoor.
    Hinnik!

Actief Forumlid WesternGirl's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    37

Re:zachte straal

thnx voor je antwoord...ik zal het in de gaten blijven houden...maar wat jij zegt zou inderdaad goed kunnen..
    haar hoeven waren ook ontzettend droog de afgelopen tijd
    een dag zonder paard is een dag niet geleefd

Bladwijzers

Forum Rechten