Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Voor en na de quantum touch behandeling.

Voor en na de quantum touch behandeling.

Ik heb een filmpje gemaakt van een van de lespaarden. Ik heb dit paard een quantum touch behandeling gegeven omdat hij te veel spanning in zijn lichaam had en er enkele wervels geblokeerd waren. Ik heb een filmpje gemaakt van voor en na de behandeling. Filmpje zegt voldoende.

Ik ben benieuwd of jullie het verschil ook zien.
    20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re:Voor en na de quantum touch behandeling.

Je ziet inderdaad dat hij weer zachter is. Hopelijk is dat blijvend. In het verleden zag ik ook sterke verbeteringen bij mijn paard na een fysiotherapie behandeling. Maar dat was snel weer weg. Quantum Touch ken ik niet als behandeling.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Verschil is wel te zien, paard laat de rug ook vooral meer los en lijkt minder last te hebben van de achterhand.
    Heb je een opleiding Quantum touch voor paarden gedaan Josien?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

quantum touch gaat over zelf genezend vermogen van het paard. Het resultaat blijft daardoor langer en komt pas terug als de reden van de problemen terug komt.

Dit is de eerste behandeling van dit paard. Hij moet er minimaal nog 1 hebben. Dit doe ik 2 weken na elkaar.

Ik ben er bij toeval achter gekomen. Ik werk veel met paarden met heftige lichamelijke problemen. Een van de les paarden zat geheel vast in de atlas. Deze was ontzettend heet. Ik leg mijn hand er op terwijl ik gewoon met de eigenaar aan het praten ben. Ik voelde de spanning weg trekken. Het paard draait zijn hoofd naar links en dan naar rechts en weg was het probleem. Ik was helemaal verbaasd en ben dit gaan proberen bij de stichting paarden. Toen ik ook ruggen los kon maken enz ben ik op internet gaan zoeken wat het nu is wat ik doe. De quantum touch komt het dichts in de buurt. Trouwens wel moeilijk omdat er zoveel manieren van healen en behandelingen zijn.

Dus ik heb er geen opleiding voor gedaan. Er zijn cursussen voor, maar dat is om het te leren. Ik ben zelf niet van alle cursussen. Heb wel een bevriende osteopaat die ook crano secraal doet gevraagt om mee te kijken. Het ligt behoorlijk gevoelig. Wervels, gewrichten, spieren, darmen enz.

Ik heb nu z'n 30 paarden gedaan met zeer goede resultaten. Dit altijd wel in combinatie van training of les. Het is een toevoeging van de lessen/ondersteuning.
    20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Mooi dat je zo'n verschil ziet!

Maarreh, ff wat heel anders... Is dat Irmy? Met ehmm god hoe heet dat paard ookalweer, Legandar en Zally (?!) had ze toen.
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Bladwijzers

Forum Rechten