Hallo Allemaal!
Van 6 tot 20 augustus, zitten Maaike, Nelleke, Rianne en ik in Kootwijk. (samenstelling wisselt per week)
Het leek ons erg leuk daar een forummeeting te plannen. Als het goed is kan ik daar wel locatie regelen om te BBQ-en!
Mijn idee was:
- overdags buitenrit voor wie dat leuk vind, één of twee mensen (ligt aan gewicht) zijn welkom om dan met Reb&mij mee te rijden met de wagen.
- eind van de middag/avond BBQ voor iedereen die dat leuk vind!
Mensen die voor beiden interesse hebben, ik moet op locatie nog even checken of er de mogelijkheid is het paard een paar uur in paddock/weiland/stal onder te kunnen brengen.
Misschien is er maar interesse in één van de twee, dat is mij ook prima.
Ik weet ook niet zo goed wat voor dag het handigst is, dus ik dacht, ik ga gewoon een topic openen, en als iedereen die zou willen even het lijstje quote met de dag dat je kunt, verschijnt er vanzelf een 'handigste' dag.
Dus, ik hoop op animo, lijkt me erg gezellig
Oja, het is het weekend van de TREC in Kootwijk, op zondag 15 augustus.
Misschien leuk ergens een slaapplaats te zoeken en Eef & Evi zondag in actie te zien?
Twee mensen kunnen sowieso bij ons in het huisje slapen
Kan misschien ook wel zo zijn dat hierdoor weinig plaats is voor paarden, maar dat ga ik nog even onderzoeken vrijdag als we aankomen, daarover bericht ik dan zsm
Zou je in het lijstje ook aan willen geven, of je mee wilt rijden, BBQ-en of allebei?
Vrijdag 13 augustus:
-
-
Zaterdag 14 augustus:
-
-
Bladwijzers