Hmmm, dat is een leuke voor Twister. Ik wacht de rest van de informatie af.![]()
Hmmm, dat is een leuke voor Twister. Ik wacht de rest van de informatie af.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Leuk bedacht weer dames! Ik wil graag komen kijken![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
Hier meldt zich ook een vrijwilliger (heb nog een Equiday T-shirt liggen dat ik nog eens zou omruilen... )
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
hmm chips...kan niet dat weekend...zit in drenthe... ook erg leuk maar dat is wel de andere kant op.
helaas helaas....nog maar een keertje organiseren ...had er graag bij willen zijn.
Wij willen ook meedoen...*gaat even zoeken waar nimmerdorf ligt ?!?!?*
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Manege Nimmerdor is in Leusden, en dat ligt tegen Amersfoort![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Hier ook, zou ook graag vrijwilligenOorspronkelijk Geplaatst door dusi
![]()
hallo vanaf vakantie!!
ik heb geen tijd om het goed door te lezen en ik moet weer snel van de pc af....
maar het lijkt me hartstikke gaaf en daar wil ik wel aan mee doen!!!
tot snel over een week!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
(gaat alvast sparen voor de Equisense stand hihihi)
[/quote]
Jammer genoeg ben ik minder goed in sparen als uitgeven.. Sorry beetje forum vervuiling.
Stop thinking, start feeling
ben ik weer *laptop nog even gekaapt* ik zie dat het dressuur of freestyle of lange lijnen is?
en dat je dan moet kiezen daaruit, of uit het springen erop of er naast?
moet ik nog even over nadenken welke ik dan kies, want dressuur freestyle en dat in een vreemde omgeving lijkt me niet zeer verstandig voor ons![]()
Fijn, al die vrijwilligers!
Je kunt kiezen uit het onderdeel dressuur of springen. Bij beide disciplines kun je kiezen of je hem rijdend of vanaf de grond doet.
Dus OF
dressuur rijdend
OF Dressuur grondwerk
OF springen rijdend
OF springen grondwerk.
De keuze is aan jou!
maar het dressuur, is dat freestyle, of mag je ook met bit?
(hihi sorry voor alle vragen)
Mag van ons ook met bit hoor. Je mag zelf kiezen of je het freestyle of finesse rijdt. Een beetje meer finesse in the picture kan geen kwaad![]()
hihi oke, misschien is dat dan een goed moment om dat weer is op vreemd terrein te doen voor mij en Lazir.
de laatste keer (vorig jaar) was niet zo positief aangezien hij toen plotseling zo hoog bokte dat ik er naast lag.
maar met jullie steun en een ander paard erbij in de bak durf ik die stap denk ik wel te nemen!
Bladwijzers