O, dat scheelt...Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
O, dat scheelt...Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
vet leuk!ik kom zeker kijken! nog niet meedoen dat is nog net iets te vroeg.
Wat gaaaaaaf! Ik zou zo graag mee willen doen! Maar vind het ook zoooo spannent...misschien vast kijken of ik vervoer kan regelen...dan hoef ik alleen nog maar te beslissen of ik wil gaan.Wat zijn de kosten eigelijk?
Wauw! Femmie en ik gaan het nog niet redden maar ik ben zeker van de partij! Miss kan ik ergens bij helpen?? Zo niet kom ik gewoon lekker kijken!![]()
Stop thinking, start feeling
We hebben ongeveer 10 vrijwilligers nodig. De meeste werkzaamheden duren maar even, zoals het opbouwen van het springparcours en de challenge. Sommige posten zijn voor de hele dag maar worden afgewisseld.
Vind je het leuk om mee te helpen? Laat dat dan even weten!
Leuk!! Dressuurproef in de lange lijnen, hoe ziet dat eruit? Wat moet je kunnen?
Wat zijn de kosten?
my custom made halflinger: Donya
Aha, leuk! Even kijken of ik dan vrij kan regelen op me nieuwe werk. Tot wanneer zijn de inschrijvingen? Volgende dag heb ik wel ook les van Anna maar dat overleven we denk ik wel. Nou dan ga ik maar voor het springen aangezien Vitesse daar nog al van houd![]()
![]()
Ik vind het wel leuk om mee te helpen! Meedoen is nog te vroeg voor ons denk ik zo![]()
note to self: change the mind, the body will follow.
Denk je?Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
ooooh leuk....effe in de agenda kijken, is het ook geschikt voor shetty's ?? of kan het geschikt gemaakt worden??
aan de hand springen vindt hij super gaaf.
Als jullie nog vrijwilligers nodig hebben help ik graag een handje meeOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Stop thinking, start feeling
Jahoor, alle onderdelen zijn ook vanaf de grond prima te doen. Dus shetlanders zijn welkom (we willen lia er natuuuuuurlijk ook weer bij). Ik ga zelf ook meedoen met Henkie denk ik![]()
Fijn!Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
Jij stond al op ons lijstje als 'mogelijke vrijwilliger![]()
O gaaf!
Ik ben er graag bij met Eli. Ik heb nu echt eigen vervoer voor hem dus dat is geen probleem, alleen nog even kijken of ik zelf vrij kan krijgen die datum.
O wat super leuk!Dat is best wel dicht bij voor mij
Moet even kijken of ik vervoer kan regelen voor Ab, maar als dat lukt dan vindt hij het vast leuk om mee te gaan
En anders kom ik graag helpen met opbouwen en dat soort dingen
Voor welke datum moeten we ons inschrijven? En wat gaat het kosten?
Bladwijzers