Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 85

Topic: Parelli demo team

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Parelli demo team

Hallo allemaal,

Voor komende Parelli demo's door heel het land zijn we opzoek naar enthousiaste studenten van het Parelli systeem.
    Het maakt niet uit waar je woont of welk niveau je bent zolang je bereid bent om 1 of 2 keer per jaar op een bijeenkomst van het nationale demo team aanwezig te zijn en bij regionale demo's wilt helpen deze tot een succes te maken.
    Een voorwaarde is wel dat je lid bent van de savvyclub.

De eerste bijeenkomst zal plaatsvinden op 23 of 30 oktober dit jaar op de nieuwe lokatie van Eefje Veenstra. Ikzelf zal er niet bij kunnen zijn maar juich dit initiatief natuurlijk van harte toe.

Hieronder de brief die Eefje heeft opgesteld met meer informatie:
    De zomer is inmiddels in volle gang, zo ook de ontwikkelingen binnen Parelli NL.
    Zo langzamerhand begint Parelli Nederland wat meer handen en voeten te krijgen.
    Na de lancering van onze nieuwe website is het opzetten van een Parelli demoteam de volgende stap in het professionaliseren van Parelli NL.

Omdat we binnen Parelli streven naar kwaliteit willen we dat ook in onze demonstraties uitdragen.
    Niet zomaar een aantal studenten die iets moois met hun paard kunnen laten zien, maar een team.
    Een team wat goed op elkaar is ingespeeld, waarbij we van elkaar weten wat we kunnen (en wat we misschien nog niet kunnen) om zodoende iedereen (paard en mens) voldoende ruimte te bieden zich te ontwikkelen.
    Ook in onze presentatie willen we professionaliteit uitstralen (dezelfde kleding etc).

De bedoeling is om een vaste poule samen te stellen met studenten uit het hele land.Deze poule bestaat uit level 1/2 en level 3/4 studenten.
    Voor de verschillende demo’s zullen we steeds een team samenstellen (afhankelijk van het soort demonstratie en van waar die gehouden wordt).
    Het is dus niet persé de bedoeling dat studenten uit Groningen helemaal naar Limburg moet afreizen voor een demo en omgekeerd.
    Omdat het een poule betreft waarin we wat rouleren kun je gewoon aangeven wanneer je wel en niet beschikbaar bent.

We willen twee keer per jaar een dag organiseren waar alle demoteamleden mét paarden bijeen komen.

Degene die het leuk vinden om te doen kunnen mij een pb sturen met hun email adres zodat ik die kan doorgeven aan Eefje. Je kunt Eefje ook direct mailen op:
    ej.veenstra AT tiscali PUNT nl

Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

Re:Parelli demo team

Hoi Anna,

Ik had gisteren al gezegd maar ik wil wel mee doen. Zit Eefje Veenstra niet helemaal in Friesland? Om nou met Vitesse daar helemaal naar toe te gaan?

Groetjes Anouk
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forumlid Janet's Avatar
    Aangemeld
    May 2010

Hoi Anna (en Anouk),

Goed plan. Ik wil daar in de toekomst ook wel in meedraaien, maar denk dat dat nu nog beetje te vroeg is .

Groetjes
    Janet

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Goh dit komt wel heel dicht bij de kampvuurplannen!

Ik zou het wel heel erg leuk vinden! Moet je ergens auditie doen ofzo? Als jij denkt dat chief en ik dat kunnen, Anna, zou ik heel graag bij het team willen.

Ik zal dit topic ff doormailen naar Wendy, die wil dit vast en zeker!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Geweldig! Als Eefje in Friesland zit, is dat wel heel erg ver voor mij. Maar het lijkt me super om hier op een of andere manier aan mee te doen!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hallo allemaal,

Goed idee Anna om dit hier te plaatsen. Even ter verduidelijking op de reactie over het feit dat Eefje zo ver weg zit. De demo's vinden niet altijd bij Eefje plaats, maar de eerste bijeenkomst wel.

We zoeken mensen die het leuk vinden om deel uit te maken van het Parelli demo team Nederland. Dit houdt in dat je een of twee keer per jaar naar een gezamelijke demobijeenkomst komt waar we samen met de instructeurs met elkaar met de paarden spelen en elkaars sterke en te ontwikkelen punten bespreken en op elkaar afstemmen. Verder zal je zo nu en dan aan demo's mee doen. We zoeken naar een goede afspiegeling van Parelliënd Nederland, dus jong en ouder. Het zou leuk zijn als er bijvoorbeeld ook een of twee kinderen bij zitten.... Mannen en vrouwen.

Voorwaarde is wel dat je het Parelli systeem ondersteunt en erkend als basis voor jouw eigen groei met je paard. En dat je in staat bent basisvragen van toeschouwers te beantwoorden. Tevens dienen de demoteamleden lid te zijn van de savvyclub.

Als je interesse hebt kan je ook een mailtje sturen aan ej.veenstra@tiscali.nl of aan info@parelli.nl

Hey Anna

Leuk initiatief! Alles goed daar in La France?

Lijkt me leuk om hieraan mee te doen. Ben aan het overwegen zelf ook Parelli instructeur te worden, ze hebben me ahv de fasttrack hierom gevraagd in de VS!! FF overleggen met t thuisfront, maar ik hou me iig voor de demos aanbevolen!

gtjes
    Kim
    3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

Irene betekend dit dat we dus wel 1x per jaar met de paarden naar Friesland moeten? Dit zie ik namelijk niet echt zitten! Kunnen we geen centralere plek in NL nemen als bijeenkomst plek?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door irene
    Hallo allemaal,

Goed idee Anna om dit hier te plaatsen. Even ter verduidelijking op de reactie over het feit dat Eefje zo ver weg zit. De demo's vinden niet altijd bij Eefje plaats, maar de eerste bijeenkomst wel.

We zoeken mensen die het leuk vinden om deel uit te maken van het Parelli demo team Nederland. Dit houdt in dat je een of twee keer per jaar naar een gezamelijke demobijeenkomst komt waar we samen met de instructeurs met elkaar met de paarden spelen en elkaars sterke en te ontwikkelen punten bespreken en op elkaar afstemmen. Verder zal je zo nu en dan aan demo's mee doen. We zoeken naar een goede afspiegeling van Parelliënd Nederland, dus jong en ouder. Het zou leuk zijn als er bijvoorbeeld ook een of twee kinderen bij zitten.... Mannen en vrouwen.

Voorwaarde is wel dat je het Parelli systeem ondersteunt en erkend als basis voor jouw eigen groei met je paard. En dat je in staat bent basisvragen van toeschouwers te beantwoorden. Tevens dienen de demoteamleden lid te zijn van de savvyclub.

Als je interesse hebt kan je ook een mailtje sturen aan ej.veenstra@tiscali.nl of aan info@parelli.nl

Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
    Irene betekend dit dat we dus wel 1x per jaar met de paarden naar Friesland moeten? Dit zie ik namelijk niet echt zitten! Kunnen we geen centralere plek in NL nemen als bijeenkomst plek?
    Leusden bijvoorbeeld
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bijvoorbeeld!

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Bijvoorbeeld!
    Samen reizen dan?

Jaaaaa!!!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Bijvoorbeeld!
    Samen reizen dan?
    Kunnen we dan een vrachtwagentje huren, want ik wil ook wel meedoen met Droo
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Uitgebreide vertegenwoordig van Zeeland.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Zitten er toch nog meer Parelli-ers in Zeeland dan je zou denken
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten