Wij komen uit Zeeland...Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
![]()
Wij komen uit Zeeland...Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Lijkt me leuk Sandra als je naar de zuidelijke bijeenkomst zou komen! Kunnen we elkaar eindelijk eens in real life ontmoetenOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Dat zou ik dan ook weer leuk vinden.Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
![]()
Haha, nou ik voel me gevleid. Ik zal eens even rondvragen voor oppas en google-maps eens zien of de afstand wel te doen is...![]()
Wil iemand misschien carpoolen naar de noordelijke meeting vanuit Egmond (Noord-Holland)? Geen flauw idee wie er allemaal gaat en waar iedereen zit, maar is een beetje zonde om allemaal achter elkaar aan te rijden
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik zit precies na de afsluitdijk.. dus als iemand mij mee wil nemen, zou ik dat heel leuk vinden![]()
Prima hoor, even via de PB een adres en tijd afspreken?Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Bij nader inzien ga ik toch maar naar de zuidelijke meeting. Makkinga is een stuk verder weg.
gezellig! Ga ik ook heen, want ik ben tijdens de noordelijke meeting een weekend wegOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Shit, ik moet dan waarschijnlijk 's ochtends werken. Hopelijk kan ik toch nog naar de meeting komen....
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers