Bij mij het zelfdeOorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Bij mij het zelfdeOorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Balen he, terwijl we ons als een van de eersten hier hadden aangemeldOorspronkelijk Geplaatst door Anouk
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Aaaah, nee toch? Wat jammer! Misschien kunnen jullie op een reservelijst?![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ja dat stuurde Eef al in het mailtje, als het in de toekomst eens nodig is. Maar ja dat is toch anders dan gezellig die meetings meemaken enzo. Vind het een beetje jammerOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Tja, dat is zo... En hoezo zijn de teams al compleet? Misschien haken er wel mensen af na de eerste kennismakingsdag... Ik vind het jammer om nu al kandidaten af te wijzen.![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ik had wel een mail op tijd gestuurd, maar ben ook niet uitgenodigd...![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ja het lijkt mij logischer om iedereen uit te nodigen voor de kennismaking en dan te kijken wie je kan gebruiken, en wie het dan nog steeds leuk lijkt.
Wat jammer zeg Ilian, Marielle en Anouk, zeg maar gerust
Waarom starten we niet een NH forum demo team, wij krijgen vast wel een plekje voor een demo op de volgende Equiday?![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Klinkt inderdaad heel logisch. Wij gaan wel heen maar dit en waarschijnlijk volgend jaar zonder paard. Dit ook aangegeven in de mail. Hoop wel dat dit goed over is gekomen want anders zou het een beetje jammer zijn als anderen er daarom niet bij kunnen zijnOorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
hihi goed idee, we wonen nog niet eens zo gek ver van elkaar vandaanOorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Maar ik moet zeggen dat ik ook wel baalde ja, want dit had me echt heel erg leuk geleken...
Wat vreemd, want uit het mailtje dat ik kreeg dacht ik te begrijpen dat ze nog geen selectie hebben gemaakt maar eerst iedereen uitnodigen.Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Oh...bij mij stond er dit:
Vooralsnog hebben we genoeg aanmeldingen ontvangen en zijn de poules compleet.
Mocht er in de toekomst een geschikte plek vrijkomen binnen het team dan nemen we graag contact met je op.
----
Misschien was ik te laat? Maar in ieder geval denk ik dus niet dat ze iedereen uitnodigen!
Haha, kan altijd toch :P Dan wil ik ook wel meedoenOorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Desnoods geven we gewoon demo's voor elkaar
![]()
Ik wil ook mee....Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
Maar volgens mij komen jullie meer uit Oost-Brabant?!? Dordrecht is misschien een beetje erg om
![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ik moet helaas deze bijeenkomst afzeggenMn moeder is 30okt jarig en ze huren een heel weekend een vakantiehuis voor het hele gezin.
Familie gaat voór Parelli, en dat wil ik graag zo houden. Misschien ga ik nog naar de zuidelijke bijeenkomst, als dat een mogelijkheid is.
Bladwijzers