We organiseren weer een aantal zeer interessante workshops! Niet ver van de Nederlands grens!!!

DE WORKSHOPS:

1. woensdag 25 augustus Workshop 'Trailride' in Pension Grote Heide, Weg naar Houthalen Z/N in Opglabbeek

Dit is de workshop 'Veilig in groep gaan wandelen' met theorie, simulatie-oefeningen, praktijk in de piste en een buitenwandeling.
Was je er niet bij in april, dan is dit je kans om deze heel interessante workshop mee te volgen!

2. donderdag 26 augustus Workshop 'HORSENALITIES' op de Aruba Ranch in Poederlee
Een workshop Horsenalities in het NEDERLANDS!

Je hoort dikwijls zeggen: 'Mijn paard is eigenlijk heel koppig.'; 'Wat heb ik toch een lui paard, hij wil gewoon niet vooruit.'; 'Mijn paard is eigenlijk niet geïnteresseerd in mij en doet gewoon zijn eigen zin.'; 'Mijn paard loopt me gewoon omver, het wordt echt gevaarlijk!'; 'Mijn paard is zo bang van alles!'; 'Als ik rijd met mijn paard en ik vraag galop, dan gaat mijn paard bokken.'; 'Mijn paard draait 180° richting huiswaarts als we een buitenrit doen en dit wordt heel vervelend.'; 'Als mijn paard iets kent en ik wil die oefening nog eens doen, dan vindt hij dat niet leuk meer.'; ...

Dit is een volledige dag rond de persoonlijkheid van je paard. De verschillende paardenpersoonlijkheden worden uitgebreid besproken in het theoriegedeelte.

Als je deelneemt met je paard, dan wordt tijdens het voorstellen van je paard in de piste, de persoonlijkheid van je paard in groep besproken en wordt er een volledige 'Horsenality Chart' opgesteld van je paard.
Welk is je eigen persoonlijkheid en moet ik die aanpassen aan de persoonlijkeid van mijn paard?
Je krijgt strategieën van Anna volledig afgestemd op je paard zijn horsenality, die je in de praktijk kan uitproberen tijdens het praktijkgedeelte.

Je gaat naar huis met een nieuwe bron van informatie die je zal helpen in de relatie met je paard.

Het niveau waarin jullie spelen is hier niet van belang. Als je de horsenality van je paard leert kennen en strategieën meekrijgt om met je paard verder te werken gaat jullie relatie er alleen maar op verbeteren, gaat de vooruitgang in de toekomst veel sneller gaan en gaan de problemen die je tijdens je trainingen tegenkomt sneller opgelost geraken.

3. vrijdag 27 augustus Workshop 'Overgang van Level 2 naar level 3' op de Aruba Ranch in Poederlee
Ben je met je paard op een bepaald niveau geraakt en blijf je nu zo een beetje stagneren. Weet je niet goed hoe je nu verder moet evalueren naar level 3.
Of train je al in level 3 maar zie je geen vooruitgang meer.

Anna legt uit waar het nu eigelijk om gaat in level 3. Welke zijn de verschillen in de trainingen met je paard als je evalueert naar level 3.
Ze brengt je naar een hoger niveau in de relatie met je paard en leert je de subtiliteit van het communiceren op dit niveau.

Deze workshop bestaat ook uit een theoriegedeelte, simulatie-oefeningen en praktijk met je paard in de piste.
Dit kan zowel Freestyle als Online zijn.

Je kan voor deze workshops inschrijven met of zonder paard.

Prijs per workshop voor onze leden: 100,00 € als je Parelli USA Savvy-Club Lid bent, Niet Parelli USA Savvy Club Leden betalen 115,00 €.

Niet-leden van onze vereniging betalen voor deelname met paard de hierboven aangeven prijs + 20,00€ per workshop.

Prijs per workshop voor deelname zonder paard: 20,00€.

SCHRIJF SNEL IN ... DE VAKANTIE KOMT ERAAN EN DAARNA IS HET MISSCHIEN TE LAAT OM DEEL TE NEMEN AAN DEZE INTERESSANTE WORKSHOPS!

Inschrijven kan door een mail te sturen naar de-sav-ruiters@live.be .