Wat denken jullie? Goed genoeg om in te sturen? Gefilmd aan het eind van het Anna-kamp. Beetje ongeconcentreerd, beetje rommelig, maar wel bijna helemaal zonder handen!
http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
Wat denken jullie? Goed genoeg om in te sturen? Gefilmd aan het eind van het Anna-kamp. Beetje ongeconcentreerd, beetje rommelig, maar wel bijna helemaal zonder handen!
http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Hm, niet allemaal tegelijk hoor!Niemand die er iets over durft te zeggen?
Ik heb heel weinig beeld van audities en al helemaal van freestyle, maar ik vond het in ieder geval een erg leuk filmpje! Ik zou ook wel denken dat je hiermee je freestyle level 2 kunt halen, als je in ieder geval alle oefeningen hierin laat zien.
Dat andere filmpje van het kamp, was dat hiervoor of hierna? Die vind ik namelijk nog beter.
Bij audities gaat het er geloof ik niet om dat het perfect is, maar dat je kunt laten zien dat je genoeg savvy hebt voor level 2 freestyle. In die zin lijkt het me geen probleem om af en toe je teugels te gebruiken.
Het enige dat een beetje in me opkwam was 'trust to respond', vooral bij de kleine cirkeltjes (wendingen om de voorhand/achterhand?). Dan bleef je een teugelhulp geven die zo op het oog al niet meer nodig was. Misschien is dat juist goed zo, het zag er niet uit alsof je enorm veel deed, maar meer alsof je hem begeleidde in plaats van dat je hem de verantwoordelijkheid gaf om het zelf te doen.
Met stick vond ik je in die zin sterker, een hulp en weer neutraal.
Waar ik overigens ook op zou letten is recht zitten. Bij het rijden van wendingen lijk je een beetje de neiging te hebben om scheef te gaan hangen naar buiten, waardoor je het eigenlijk moeilijker voor hem maakt om die wending te lopen.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Mocht het iets toevoegen.. ik ben nog maar een muisje in dit spelvond het er heel beheerst en duidelijk uitzien. ik vind het hele concept van rijden op stick nog fascinerend, maar kon hier heel goed zien wat je wilde, hoe je dat vroeg en hoe Piaski(?) erop reageerde. Dus bedankt voor dit leerzame filmpje
![]()
Ach, ik was ervan overtuigd dat ik al had gereageerd!zeker mis gegaan..
Ik vind t een superfilmpje liesbet!kijk dan hoe stoer jullie zo rondrijden! ik denk dat je er wel mee slaagt hoor. Zou m sowieso insturen, feedback is altijd goed om te krijgen toch??
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Hee meiden, bedankt voor jullie reacties! Ik heb inmiddels toch nog even snel een nieuw filmpje opgenomen, met sideways erin dit keer en ook een stukjeAlleen loop ik nu af en toe uit beeld, want ik was alleen en had de camera op de bakrand gezet. Ik zie wel welke ik instuur. Ik heb het tweede filmpje nog niet in mijn computer staan. Zodra ik die af heb, plaats ik die ook hier. Kunnen jullie vergelijken!
![]()
Nou, ik heb mijn tweede filmpje ingeladen en bekeken en ik loop de helft van de tijd buiten beeld...![]()
Ik denk dat ik dan toch gewoon maar het eerste filmpje opstuur en een stukje sideways er los bij doe. Als ze dat niet goed vinden, hoor ik het wel.![]()
Bladwijzers