Jeetje.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Aan de ene kant nog niet echt duidelijkheid maar toch wel een stapje dichterbij.
![]()
Jeetje.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Aan de ene kant nog niet echt duidelijkheid maar toch wel een stapje dichterbij.
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
LiefOorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
![]()
Ben benieuwd of en wát er uitkomt.![]()
Hoe is het inmiddels (had op je dagboek gelezen dat de lever wss wel ok is)
Verder hierna nog nieuws?![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
De titorbepaling voor borreliose gaf geen enkele aanwijzing om het richtig borreliose te zoeken. MAAR ik heb ook begrepen dat de NLers deze testen niet goed kunnen afnemen. Dit zegt dus allemaal niet zoveel.Oorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
![]()
Vandaag zijn we naar Laarakker geweest.
Andor is doorgemeten en daar kwam uit dat er een probleem is met zijn plexus brachialis, een zenuwcentrum boven zijn schouder en aan het einde van zijn hals.
Hij heeft letsel in die buurt, het is een vernauwing, waardoor het soms kan gebeuren dat de zenuwen die daar door het bot heenlopen, bekneld komen te zitten. Dit kan aangeboren zijn, maar ook door vroeg letsel zijn ontstaan.
Hij is met energie behandeld, en een kristaldeken, en kreeg acupunctuur tegen de pijn. Hij is ook nog ingespoten op die plexus brachialis, met homeopatische middelen. En Andor is gemanipuleerd. De mannen zijn 2,5 uur bezig geweest. Andor heeft dus echt geen epilepsie. Het voerschema wat ik heb, dus weinig, en natmaken en hoog voeren, dat moet ik vooral blijven doen.
Hij moet 3 keer terug komen voor neurologische behandelingen. Voorlopig geen dressuur rijden met hem.
Andor ging weer met me mee naar huis, maar zwalkte onderweg. Geen punt. Op een gegeven moment dreigde hij te gaan vallen. Direct Laarakker gebeld en we konden terug komen. Aldaar ging hij eerst in een stalletje en daarna een paddock in. Na ruim 2 uur zijn we gaan kijken bij hem. Hij liep nog steeds niet goed, dus hij moest echt per trailer naar huis vervoerd worden.
Enfin, na een hele lange dag staat hij nu lekker op zijn eigen wei, met zijn eigen vriend en ben ik gesloopt.
Over 3 weken krijgt hij een vervolg behandeling.
Ik ben opgelucht dat we niet gek zijn en hij echt geen epilepsie heeft. Maar hem zo zien zwalken over de wei is niet leuk. Gaat na 3 dagen over.
Ohja, volgende keer wordt hij tegen lyme behandeld.
Fijn dat je geweest bent. Succes met herstellen voor jullie alletwee.
Liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Dank je wel Roos.
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
DankOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
![]()
Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Jeetje evengoed heftig voor jullie beide. Duidelijkheid is wel fijn
Ben benieuwd hoe het vervolgt wordt, hoop dat t snel beter gaat!
![]()
Heb navraag gedaan over het paard wat ik ken, daar is de DA wel bij geweest op dat moment. Diens oplossing was geen brok meer voeren en dat was effectiefEr is geen oorzaak gevonden toen, maar er is ook niet verder gegraven. In diezelfde periode heeft dat paard een soort TIA's gehad en het is weggeschreven als het gevolg daarvan. Het is op een gegeven moment gewoon niet meer voor gekomen.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
fijn dat je bij laarakker geweest bent!
Ik hoop dat Andor er snel weer boven op is![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
jemig....
Mij ben je kwijt hoor, ik begrijp het niet. Iedere stap die de reguliere arts je voorstelt wordt via i-net uitgeplozen, en nu ga je in 1 dag voor de diagnose én de behandeling. Waarom geloof je die man meteen? En dan volgende keer een behándeling tegen Lyme, heeft 'ie Lyme ook dan?
Homeopatische medicijnen spuiten rond de plexus brachialis. Een zeer belangrijke zenuwknoop voor mens en dier. En dan zonder doorlichting (röntgen) neem ik maar even aan. Wij noemen dat "blind prikken". Be-lache-lijk. Wat denk je hoeveel schade hij daarmee aan kan richten? Hoe pijnlijk zo'n prik dan kan zijn? Die plexus is zo belangrijk voor zijn complete beenfunctie. En om er dan homeopatische middelen in te spuiten. Dat je gelooft dat zoiets bestaat, mág, hopelijk is dit homeopatische middel niet opgelost in alcohol, zoals dat meestal gebeurd, want dat is erg schadelijk voor zenuwweefsel.
Je moet het zelf weten, maar misschien is het verstandig eens na te denken wie hier nu het meest last heeft van die verschijnselen die Andor heeft. Hij, of jij. Natuurlijk híj als hij een aanval heeft. Maar je hebt toch zelf de sleutel al gevonden hoe je die kan voorkomen? Dat je er een lecher antenne overhaalt en een pilletje onder de tong, alá, als je denkt dat dat helpt, maar een nááld erin, vind ik van een heel andere orde.
Hoop dat je het me niet kwalijk neemt, begrijpen doe ik het niet meer, maar ik hoop oprecht dat Andor voor verdere aanvallen gespaard blijft, ook voor jou. Sterkte!
Bladwijzers