Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Video Parelli level 3

Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    56
    Dagboek Berichten
    14

Video Parelli level 3

Ik heb een tijdje geleden een oud level 3 met videobanden op de kop kunnen tikken op een rommelmarkt met paardenspullen. Nu eindelijk de tv en video weer eens aangesloten om samen met Julia (onze stagiaire) de videos te bekijken, en wat denk je?...
    Het werkt niet! Ze draaien te langzaam denk ik, alleen ruis en een heeele slome lage stem die je dus niet kunt volgen.
    Iemand hier ervaring mee? Of liever nog een oplossing voor? Het is gewoon VHS en andere oude banden doen het nog wel. Ligt dus niet aan de tv of de videorecorder.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Re:Video Parelli level 3

Zou het kunnen dat het amerikaanse video-banden zijn? Net als met dvd's tegenwoordig, zat er vroeger op videobanden ook een regiocode. Dus het zou kunnen dat ze het daardoor niet doen. (ik weet alleen niet meer hoe je kan herkennen of ze uit amerika komen )

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    56
    Dagboek Berichten
    14

Daar dacht ik ook aan, maar het zijn gewoon VHS banden en ik dacht dat in Amerika een ander systeem was. Ik heb ze gekocht van een engelse, misschien daar ook een ander systeem? Zal eens rondvragen aan engelsen, kan misschien de banden naar iemand mee nemen om te proberen.

Ik heb het oude level 3 ook (inclusief de videobanden). Ik heb alleen geen videospeler. Er zitten ook dvds bij. Als het aan de banden ligt mag je die van mij wel overnemen als je wilt? Ik gebruik ze toch niet (nooit gebruik).
    EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
    Balance Coach, lessen, workshops, lezingen

Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Is dan inderdaad Amerikaans systeem .
    Heb 't ook al 's gehad met een oude Amerikaanse videoband , vaag en traag beeld niet om aan te zien .
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Die Amerikaanse vhs banden zijn ntsc banden. De Europese vhs banden zijn Pal opgenomen. Je moet een videorecorder hebben die Ntsc voor pal-tv afspelen kan.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door jolies allures
    Ik heb een tijdje geleden een oud level 3 met videobanden op de kop kunnen tikken op een rommelmarkt met paardenspullen. <snap>Het is gewoon VHS en andere oude banden doen het nog wel. Ligt dus niet aan de tv of de videorecorder.
    Heb je ze op een Franse rommelmarkt gekocht? Frankrijk heeft namelijk een ander systeem: Becam(??)/Betamax (???) of zoiets.
    Er staat wel gewoon VHS op de banden, maar je kan ze niet afdraaien op de PAL-apparatuur. (Ook niet op NTSC: mijn video kan beide sysyemen aan maar niet dat Franse systeem)
    Ik had het ook met mijn Mario Lurashi-banden uit Frankrijk; 2x geruild voordat het kwartje viel
    Je kan ze laten converteren bij een video-bedrijfje; alhoewel er hier in NL niet veel zitten die de Franse banden kunnen omzetten.

Misschien mag je ze bij de (Franse) buren eens uitproberen? Dan weet je of het aan het "systeem" ligt of aan de banden.
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    56
    Dagboek Berichten
    14

Ik heb ze in Frankrijk gekocht, maar van een engelse vrouw. Zal eens langs Fransen en Engelsen in de buurt gaan, en kijken wat daar gebeurt met de banden.
    Bedankt allemaal voor jullie reakties.

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Of je laat ze kopiëren naar dvd regio vrij.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    56
    Dagboek Berichten
    14

Ja, ook een idee, maar mijn dvd speler in de laptop is belabberd, doet het de helft van de tijd niet. Dus daarom was ik heel blij met een oud pakket met videobanden... was....

Bladwijzers

Forum Rechten