Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: waar kun je zwemmen met je paard ?

Re:waar kun je zwemmen met je paard ?

Als het na mijn vakantie nog zo zomers is, wil ik graag een keer naar Renswoude toe, lijkt me super, ben benieuwd wat Pien ervan vindt , in brabant zijn er dacht ik ook vennetjes waar met paarden gezwommen wordt, iemand uit Brabant op het forum....

Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

Ik heb ooit (vroegah) in Wageningen gewoond. Schaatsen deden we op de uiterwaarden, staat daar dan geen water?
    Flame en Ali's lessen

You're the only person who knows what's right for you,the only one.

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

Forumlid Noezel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008

Ik weet dat het een oud draadje is... maar tussen rhenen en veenendaal is ook een meertje in het bos waar je met paarden mag komen (waar vroeger het oude ziekenhuis stond bij manege blauwe draad als die nog bestaat)
    ik ga er in ieder geval naar toe aankomende zomer als dat lukt (ong. 10 km denk ik door het bos vanaf leersum)

Actief Forumlid devilish-horse's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Ik ging altijd zwemmen met Devil in madestein in den haag. Het is vanaf de veluwe misschien erg ver maar je kunt er wel je trailer kwijt en eventueel ook een buitenrit naar het strand maken.
    Devil= Een Duivel met spikkels
    Dotte ons avontuur is begonnen

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Ik heb wel eens met mijn paard gezwommen in Drenthe. Dat was tijdens een NVVR-weekend in Uffelte. Dan reden we daar naar een bosmeertje wat "de genie-put" werd genoemd. Voor mij persoonlijk was het niet een hele geweldige ervaring (in viel er namelijk af midden in het water) maar een aantal ijslanders die meewaren, hebben er echt heel veel lol in gehad !!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten